dwie puszyste damy

1. Data: 2004-11-19 09:18:48

Temat: dwie puszyste damy
Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

oglądacie ten program? co o nim sądzicie?
ja uważam, że mają ciekawe i oryginalne potrawy, ale gdy ogladam, w jaki
sposób to przygotowują to odechciewa mi się tego spróbować. mam nadzieję, że
z czasem gdy zapomnę widok ich "tłustych rączek" i polakierowanych paznokci
odważę się coś zrobić. czekam na Wasze opinie
--
rene
"Człowiek jest stworzony do szczęścia; cierpienie trzeba zwalczać i niszczyć

1. Data: 2004-11-19 09:37:08

Temat: Re: dwie puszyste damy
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rene" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> że z czasem gdy zapomnę widok ich "tłustych rączek" i polakierowanych
> paznokci odważę się coś zrobić. czekam na Wasze opinie

A mnie ten program wprawia w doskonały nastrój :) Nie traktuję go jako
źródła przepisów do wcielenia w życie, a jedynie rozrywkowo :)

--
pozdrawiam, misiczka

Mężczyźni oddają duszę, jak kobiety ciało,
stopniowo, strefami dobrze bronionymi.
(Andre Maurois)
http://misiczka.com

1. Data: 2004-11-19 10:42:44

Od: "Rendi" <glupi_login[NOSPAM]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
paznokci
> odważę się coś zrobić. czekam na Wasze opinie
na jakim programie o której leci?

1. Data: 2004-11-19 10:56:10

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oglądacie ten program? co o nim sądzicie?

obrzydliwe i dowcipne

nie zjadłąbym nic co zrobily w tych pazurach i z wiszacycmi tłustyymi
włosami ale komentarze i opowiesci maja fajne.
pozatym składniki proponowane sa czasami dla nas trudne do zdobycia.
leci na tvn style ,o której nie wiem oglądam jak trafie.
p.

1. Data: 2004-11-19 11:52:28

Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rene wrote:
> [...]
> z czasem gdy zapomnę widok ich "tłustych rączek" i polakierowanych paznokci
> odważę się coś zrobić. czekam na Wasze opinie

raz widzialam, jak wyrabiala ciasto ta upierscieniona jak biskup reka,
do tego te absurdalnie czerwone, dlugie pazury, nie nie nie. sa, jak dla
mnie, zbyt naturalistyczne i malo higieniczne.

--
mojra

I hit the door, all the dudes hit the floor.

1. Data: 2004-11-19 15:04:25

Od: "Asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że z czasem gdy zapomnę widok ich "tłustych rączek" i polakierowanych
> paznokci odważę się coś zrobić. czekam na Wasze opinie

Oglądałam odcinek z homarem (a może to był krab?) w klasztorze. Potrawy są w
porządku, ale to ugniatanie ciasta z masą pierścieni było lekką przesadą.
Szukałam przepisów tych kobitek w sieci, ale nie znalazłam.
Może Wy trafiliście????
Asia

1. Data: 2004-11-19 15:18:33

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na jakim programie o której leci?

na TVN Style tu masz program
http://www.echo.3w.pl/cgi-bin/echo/tv/2004.11.05&TST

1. Data: 2004-11-19 15:20:36

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukałam przepisów tych kobitek w sieci, ale nie znalazłam.
> Może Wy trafiliście????

ja również szukałam i nie znalazłam, myślę, że są jeszcze za młodą telewizją
i trzeba trochę poczekać

1. Data: 2004-11-19 15:20:42

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:

> Szukałam przepisów tych kobitek w sieci, ale nie znalazłam.
> Może Wy trafiliście????

sa na serwerze bbc:
www.bbc.com (wpisujesz w tamtejszej przeszukiwarce: "two fat ladies"

wiku

1. Data: 2004-11-19 15:28:42

Od: "Asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sa na serwerze bbc:
> www.bbc.com (wpisujesz w tamtejszej przeszukiwarce: "two fat ladies"
>
> wiku

Faktycznie - są ;-)))
Dzięki
Asia

[chwale] Tort migdalowo-czekoladowy - dlugie
[OT] Dla tych co obiecalem:
ile porcji z przepisu A.L. ?
Prośba o pomoc w znalezieniu przepisu - domowe KFC ;-)
gdzie kupić żeliwną patelnię