Re: dynie giganty

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: dynie giganty
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Mon, 6 Jan 2014 17:08:38 +0100

Dnia Sun, 5 Jan 2014 09:36:28 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> Pewnie muscade de Provence. Kupiłam w tym roku w Tesco, bo sprzedawali na kawałki.
Nasionka zachowałam ;-) Dynia pyszna, godna polecenia.

Hmmm, tylko że jeśli to odmiana heterozyjna i w dodatku uprawiana obok
innych (tj na sąsiednich polach), to zupełnie nie wiadomo, co z tego
wyrośnie. Lepiej kupić certyfikowane nasiona, żeby się na próżno nie
napracować. Ja podobnie jak Ty z dyni wydłubałam nasiona z pewnej papryki z
Lidla, po prostu zaryzykowałam; kupiona papryka była wspaniała, ale to co
wyrosło, ech, zero miąższu, sama skóra, w dodatku twarda jak rzemień... Z
wyglądu tylko podobne owoce.
--
XL