Re: dyskryminacja zatrudniania

Data: 2008-03-18 19:03:30
Temat: Re: dyskryminacja zatrudniania
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

A dlaczego mnie wyciąłeś?
Doszła Twoja odpowiedź, i inne, nie doszła moja, (na co odpowiadałeś).

> Może dlatego działają ci na nerwy że liczą tylko ci co nie potrafią nic
> więcej? ;)
> Mnie na ten przykład liczenie nudzi. Liczenie jest za proste. Zbyt mało
> zmiennych.
> Nie to co w języku lub ludzkiej psychice. Oblicz algorytm psychiki...hie
> hie. ;P
Liczenie było tu symboliczne, i oznacza szereg umiejętności.
Ale najbardziej denerwuje mnie popularny zwrot:
"Ja jestem humanistą, ja nie umiem liczyć."
Co ma oznaczać: jestem humanistą, mam prawo nie umieć liczyć i mieć 2 lewe
ręce do roboty.
Nie humanista nie ma takiego prawa.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,