Re: dyzplazja

1. Data: 2003-03-17 12:43:48

Temat: Re: dyzplazja
Od: "Jackie" <j...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki:)

Diagnostyka

Pierwsze torbiele miałam 8 lat temu : malutkie i w jednej piersi.
Diagnostyka: usg, sonnomamografia,biopsja, pobrany płyn zbadany i
wyniki bardzo dobre, badania poziomu hormonów, potem leczenie w
zasadzie głównie homeopatyczne.
Teraz znów się pojawiły torbiele - malutkie w obu piersiach. Jestem
przed badaniami : pomiędzy 17- 20 dniem cyklu mam zrobić badania na
poziom prolaktyny, progesreronu i ..bodajże estradiolu.
Potem...wszystko zależy od wyników badań hormonów i nastepnych, które
mnie czekają...
Mówiąc szczerze zaczynam się denerwować :(

--