dziś na obiad

1. Data: 2002-10-18 11:13:56

Temat: Re: dzi? na obiad
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

krokiety ziemniaczane - ugnieć ugotowane ziemniaki (lub piree) i dodaj jajko
+ przyprawy, obtocz w bułce
tartej i usmaż , do tego sos pieczarkowy - pychotka mówię Ci

1. Data: 2002-10-18 11:39:42

Temat: dziś na obiad
Od: "Grzegorz Nowosielski" <g...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

pomóżcie. Co zrobić - a raczej co na Waszym stole dziś się znajdzie?

z wyrazami szacunku juhas

1. Data: 2002-10-18 11:47:06

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pomóżcie. Co zrobić - a raczej co na Waszym stole dzis się znajdzie?
>
> z wyrazami szacunku juhas

Ja sie napalilam na "jajka topione w szpinaku" ze strony
http://www.szpinak.prv.pl/ , do tego przysmaze kielbasek koktajlowych (bo mi
zostalo otwarte opakowanie) i surowka z salaty lodowej + pomidorek + oliwa
lub smietanka + przyprawy

A jak nie bedzie mi sie chcialo, to usmaze krokiety polecane przez Smoczyce
i zrobie sos pomidorowy oraz suroweczka.

Od kiedy czytam grupe nie mam problemu z obiadkami (raczej obiadokolacjami),
zawsze ktos cos ciekawego rzuci ;)

Pozdr
--
Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-10-18 12:02:19

Od: "Grzegorz Nowosielski" <g...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

a jakie to krokiety?

1. Data: 2002-10-18 12:04:23

Temat: Re: dziś na obiad
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Oct 2002 13:39:42 +0200, "Grzegorz Nowosielski"
<g...@r...fm> wrote:

>pomóżcie. Co zrobić - a raczej co na Waszym stole dziś się znajdzie?
>
>z wyrazami szacunku juhas

na moim stole dzis stal przez krotki czas resztek tortu bezowego
oraz plastyczna zupka owocowa knura...nei zapowiada sie na nic
innego..choc na oku mam suszone owoce dzis zakupione (rozne
jagodki i maliny i mango i banan...), herbata, wiecej herbaty i
pewnie banan zywy. aaa, jeszcze bardzo dobry chleb z kabanosem. i
juz. nie chce mi sie ani jesc ani robic nic, szczegolnie po tym
bezowym szalenstwie....

za to jutro beda faszerowane pparyki.

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-18 12:13:01

Od: "Grzegorz Nowosielski" <g...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

cholercia - robię to dziś - dziękuje

1. Data: 2002-10-18 12:15:22

Od: "Ti`Ana" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Nowosielski" <g...@r...fm> napisał w
wiadomości news:aoos3t$e28$1@skipper.rmf.pl...
> pomóżcie. Co zrobić - a raczej co na Waszym stole dziœ się znajdzie?

Dzisiaj bardzo prosto, bo czasu mam niewiele :)

Ziemniaki puree, na to szpinak i na to jajko na twardo. Jak dla mnie -
fantazja smakowa.

Pozdrawiam
Ola

ps. Radzę ustaw sobie kodowanie, bo w temacie krzaki.
--
"Są rzeczy, które albo rozumie się w lot, nawet bez słów,
albo nigdy się ich nie zrozumie."

http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=391881

1. Data: 2002-10-18 12:24:01

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Nowosielski wrote:
> pomóżcie. Co zrobić - a raczej co na Waszym stole dzi? się znajdzie?

Ja robię cannelloni z pieczarkami. Zaraz zmykam do kuchni :-))).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-10-18 12:31:05

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

stole dzi? się znajdzie?
================
Trzeci dzien - trzecia wersje watrobek drobiowych
z winogronami probuje.
Chce dopiescic przepis, bo jedza to moje dzieci,
ktore niecierpialy watobek!

waldek

1. Data: 2002-10-18 12:32:45

Od: "lew_ek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja robię cannelloni z pieczarkami. Zaraz zmykam do kuchni :-))).

mozna prosic o przepis?

Kr.

Koniec wódki na antenie TVN ;)
ziemniaki
strona o szpinaku......rany jak dla mnie to juz przesada :)
jak zwykle
Piersi z indyka inaczej...?