dziś na obiad

1. Data: 2002-10-19 00:33:37

Temat: RE: dzi? na obiad
Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

> a raczej co na Waszym stole dzi? się znajdzie?

My dzis mamy kasze gryczana z sosem pieczarkowo cebulowym,pieczone piersi
kurze,salate i muffiny cynamonowo-jagodowe mniam.
Pozdr.Dot

1. Data: 2002-10-22 07:43:22

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lilibell555 wrote:

> My dzis mamy kasze gryczana z sosem pieczarkowo cebulowym,pieczone piersi
> kurze,salate i muffiny cynamonowo-jagodowe mniam.

A czy moglabym prosic o przepis na te muffiny? Czy moze juz byly (bo nie
kojarze)
Z gory dziekuje
Maria

1. Data: 2002-10-23 02:03:18

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>A czy moglabym prosic o przepis na te muffiny? Czy moze juz byly (bo nie
>kojarze)
>Z gory dziekuje
>Maria

Nie,nie podawalam tego przepisu.W myslach nazywam te muffiny
jagodowo-cynamonowe ale naprawde to sa one z borowek amerykanskich.Zawsze mam
torbe tych borowek w zamrazalniku i pakuje do ciasta takie zamrozone.Ja do
pomiaru uzywam cup to prawie jak szklanka.

Muffins jagodowo-cynamonowe

2,5 szklanki(cup) borowek amerykanskich
3 szkl.maki
1 szkl.cukru
1 porzadna lyzeczka cynamonu
2 lyzeczki proszku do pieczenia(Oetker)
szczypta soli
3 jajka
3/4 szkl. mleka
114g masla
1 cytryna(sok i skorka utarkowana)

Roztopic maslo i odstawic do ostygniecia.
Polaczyc make,cukier,cynamon,proszek do pieczenia i sol.
W drugiej misce dobrze wymieszac jajka,mleko,maslo,sok z cytryny i skorke
cytrynowa.
Szklanke jagod posiekac (ja siekam w takim mini malakserze ) i dodac do plynnej
masy.Polaczyc szybko z suchymi skladnikami dodac reszte jagod w calosci.
Napelnic forme (12 muffins) i piec w temperaturze 190C (375F) niecale pol
godziny( jak patyczek wyjdzie suchy to sa gotowe! ) Ja pieke w papierkach,nie
natluszczam formy.
Najlepiej je jesc na cieplo ze szklanka zimnego mleka.Jak ostygna to przed
jedzeniem siup je na pare sekund do kuchenki microfalowej.
Polecam te muffins bo sa pyszne :-)
Pozdr.Dot

1. Data: 2002-10-29 11:47:56

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lilibell555 wrote:

> Muffins jagodowo-cynamonowe (...)
> Polecam te muffins bo sa pyszne :-)
> Pozdr.Dot

Serdeczne dzieki, wygladaja smakowicie
Pozdrawiam, Maria

Koniec wódki na antenie TVN ;)
ziemniaki
strona o szpinaku......rany jak dla mnie to juz przesada :)
jak zwykle
Piersi z indyka inaczej...?