dziś na obiad

1. Data: 2002-10-18 12:35:24

Temat: Re: dzi? na obiad
Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znow znienawidza ;-P

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-18 13:04:54

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lew_ek wrote:

> mozna prosic o przepis?

Już się robi :-). Jest to porcja na ok. 4 osoby, ale my z mężem i
synkiem pewnie i tak zażremy wszystko ;-).

pieczarki (mam ich 0,5 kg)
2 ząbki czosnku
20 dk mozzarelli albo innego łatwotopliwego sera
puszka pomidorów (może być w zastępstwie koncentrat pomidorowy lub jakiś
gotowy sos)
1 jajko
makaron - rurki cannelloni
przyprawy: bazylia, tymianek albo zestaw do kuchni włoskiej, sól,
pieprz, papryka itp. (co kto lubi)

Pieczarki trzeba pokroić w dość drobną kostkę. Na patelni rozgrzać
odrobinę oliwy (oleju), wrzucić zmiażdżony czosnek (można dać też cebulę
- wtedy smażymy do zeszklenia). Dodajemy pieczarki i dusimy wszystko
razem. Pod koniec przyprawiamy tym, co lubimy i czekamy, aż odparuje sos
(muszą być dość suche). Jak odrobinę przestygną dodajemy jajco i połowę
startego sera. Mieszamy dokładnie. Takim farszem nadziewamy rurki
(niegotowane!).

W międzyczasie robimy sos pomidorowy. Jeśli mamy pomidory w puszce, to
wrzucamy je do jakieś gara, przyprawiamy, dolewamy wody, tak by sos
wyszedł bardzo rzadki. Jeśli jest w smaku zbyt "wodnisty", to dodajemy
trochę koncentratu. Musi go być całkiem sporo, tak aby rurki po ułożeniu
w naczyniu do zapiekania były nim dokładnie zalane z nawiązką (czyli ok.
litra). Gotujemy tak dlugo, aż pomidorki się rozciapciają :-). Wstawiamy
zapiekankę do piekarnika i pieczemy w 180 st. ok 30 min. (aż makaron
zmięknie - łatwo sprawdzić widelcem). Pod koniec pieczenia posypujemy
serem i zrumieniamy.

Oczywiście zamiast pieczarek można użyć dowolnego produktu. Najbardziej
typowe jest mielone mięso. Ale moja siostra z powodzeniem robi farsz sojowy.

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-10-18 13:30:10

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ryz z jablkami zapiekany ze smietanka :)

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-18 13:37:24

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A u mnie na ludowo, jajecznica na wędzonym boczku:-)))

Pozdrawiam
Dorunia

1. Data: 2002-10-18 13:44:46

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje ze jajecznica solo - ostatnio tesciowa uraczyla mnie jajecznica
na masle, do tego puree ziemnaczane a calosc polana sosem pieczarkowym -
lojezu jakie to bylo wstretne!!!!!!

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-18 13:52:42

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Mam nadzieje ze jajecznica solo - ostatnio tesciowa uraczyla mnie
jajecznica
> na masle, do tego puree ziemnaczane a calosc polana sosem pieczarkowym -
> lojezu jakie to bylo wstretne!!!!!!

Dokładnie tak jak napisałam jajecznica na wędzonym boczku i pieczywo do
tego.
Moje chłopie uwielbia taką wersję:-))

Pozdrawiam
Dorunia

1. Data: 2002-10-18 14:03:43

Od: "Derella" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi hi hi widze, ze dzisiaj bedzie zbiorowe smazenie krokietow :)))

Pozdrawiam
Anna

1. Data: 2002-10-18 14:06:21

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja choc nie chlop tez lubie byle nie pomieszac wszystkiego co zostalo z
nia....:<

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-18 14:27:44

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znow znienawidza ;-P
================
A gdzie nuta optymizmu?

waldek

1. Data: 2002-10-18 19:29:53

Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> pomóżcie. Co zrobić - a raczej co na Waszym stole dzi? się znajdzie?
>
> z wyrazami szacunku juhas
>

>Wtam!
My to dzisiaj zjedliśmy de Volaille z piersi indyczych z mozarellą w środku
i odrobiną masełka plus ryż i marchewka duszona na słodko.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M.

Koniec wódki na antenie TVN ;)
ziemniaki
strona o szpinaku......rany jak dla mnie to juz przesada :)
jak zwykle
Piersi z indyka inaczej...?