Re: dzieci mordercy

Data: 2008-07-07 09:57:15
Temat: Re: dzieci mordercy
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

To nie są ogólniki.

Pytałeś czego brakuje tym dzieciom.

Odpowiadam: IMHO brakuje im poczucia, że godność i szacunek
dla innych istnień jest wielką wartością, oraz jest nienaruszalna
i nietykalna.

Zamiast tego wpojono tym dzieciom, że odzieranie innych istnień
wokoło z godności i przemoc (zwłaszcza wobec słabszych) jest
"normalne" i OK i one się tego nauczyły poprzez stosowanie wobec
nich kar cielesnych (w najlepszym razie: klapsów).
Taką mamy w PL kulturę w odniesieniu do wychowywania dzieci
(notabene: psią_kulturę) i wszyscy w mniejszym lub większym
zakresie albo tę "naukę" stosujemy, albo się z nią stykamy nawet
jeśli uznajemy PL-klapsomanię za patologię.

Jeśli faktycznie interesuje cię odpowiedź na pytanie, które postawiłeś,
to zastanów się nad tym o czym napisałem.

A jeśli nie, i wolisz zamiast odpowiedzi np pierdu-pierdu albo ble-ble-ble,
to oczywiście nie musisz. :)

--
CB