dzień dobry! (długie, bo z przepisem...)

21. Data: 2006-04-21 21:19:28

Temat: Re: dzień dobry! (długie, bo z przepisem...)
Od: "Wielki DŻU" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości > Raczej ZA mna - wiele lat temu, zaraz po slubie zamarzylo nam
sie
> plywanie po swiecie w lupinie i kadlub lupiny byl i nawet byl juz
> zabudowywany... i wtedy ulagl nam sie synek...i juz

Trza go było utopić i wypłynąć!

Wielki Dżu

22. Data: 2006-04-21 21:21:29

Od: "Wielki DŻU" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wielki DŻU" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
> wiadomości > Raczej ZA mna - wiele lat temu, zaraz po slubie zamarzylo nam
> sie
>
> Trza go było utopić i wypłynąć!

Albo inaczej
najpierw wypłynąć, a potem utopić

Wielki Dżu

23. Data: 2006-04-21 22:01:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Apr 2006 09:37:33 +0200, panta_rei
<j...@c...znajdzie> wrote:

>Z tym żeglowaniem to jest różnie, każdy na swoją rękę, czasem zbierze
>sie jakaś grupa znajomych. Każdy żegluje tam gdzie lubi, ma blisko albo
>gdzie go zaproszą ;) Ja to na razie głównie w stodole jeszcze żegluję :)
>(patrz link z sygnaturki)

>Na to nigdy nie jest za późno, zawsze można zacząć... choćby od
>spotkania SIZ-owego, najbliższe już w maju w Pucku.
>
>Pozdrawiam, ten co prowadzi SIZ-owy suport na północnej cześci Zalewu
>Wiślanego... znaczy się tu można na moją osobistą pomoc liczyć

Za daleko jestem...i - juz wspomnialam, dawno temu kawal kadluba
i kawalki w nim (jak na niektorych Twoich zdjeciach :)) ) i juz
potem nic...znaczy potem takie maciupkie cos mielismy z chustka
do nosa jako zaglem :) ale tez krotko. szkoda troche, mielibysmy
dzieci - zaby :))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

24. Data: 2006-04-22 05:32:49

Temat: Re: dzień dobry! (długie, bo z przepisem...) [OT]
Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> potem nic...znaczy potem takie maciupkie cos mielismy z chustka
> do nosa jako zaglem :) ale tez krotko. szkoda troche, mielibysmy

Nie rozumiem Twojej postawy... *zawsze* można zacząć, bez względu na
okoliczności a nawet wiek!

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

25. Data: 2006-04-22 05:48:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"panta_rei" <j...@c...znajdzie> wrote in message
.

> Nie rozumiem Twojej postawy... *zawsze* można zacząć, bez względu na
> okoliczności a nawet wiek!

Próbowac można, ale:

POTRZEBNE TYLKO SPRAWNE ŹRÓDŁO KIJANEK!

26. Data: 2006-04-22 07:17:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Apr 2006 07:32:49 +0200, panta_rei
<j...@c...znajdzie> wrote:

>Nie rozumiem Twojej postawy... *zawsze* można zacząć, bez względu na
>okoliczności a nawet wiek!
>
>Pozdrawiam.

Postawa nie ma tu nic do rzeczy - slowo daje - warunki nas
niestety uformowaly, nasze plany byly raczej nie naplywanie od
przypadku do przypadku, ale raczej jako srodek lokomocji
polaczony z domem (kadlub mial chyba 15 metrow), zabraklo mamony,
tzn na powoli byla, ale poczucie odpowiedzialnosci za tego malego
czlowieczka nas jakos przykulo do ladu stalego...niby na troche,
ze kiedy zacznei lazic to wtedy...a wtedy to zaczelismy mieszkac
pod rownikiem, wrocilismy, etc etc a czas lecial, teraz to
najwyzej poplywac pare godzin gdzies na jakiejs wodzie, jak na
zlosc nikt niczego nie ma do plywania poza skladana blaszana
rozyjska lodka, po jeziorze, na wiosla.....moze jak bedziemy
wszyscy do kupy w jednym miejscu na dluzej to cos z tego wyjdzie
ale to wogole nie temat na te grupe, a szkoda :)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

27. Data: 2006-04-22 08:02:24

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wszyscy do kupy w jednym miejscu na dluzej to cos z tego wyjdzie
> ale to wogole nie temat na te grupe, a szkoda :)

Powiem krótko, ja przez jakieś 18lat składałem się do zrobienia pływadła
i różne sprawy mi to odwlekały, teraz juz buduję :)

Pozdrawiam.
PS. Jak będziecie w okolicy daj znać, coś się wykombinuje do popływania :)

28. Data: 2006-04-22 08:26:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Pozdrawiam.
>PS. Jak będziecie w okolicy daj znać, coś się wykombinuje do popływania :)

Usilowalam odpowiedziec, ze szlachetnosci duszy, na priva i mi
wrocilo, choc adres zeskrobalam z sygnaturki.....

pierz
K.T. - starannie opakowana

29. Data: 2006-04-22 15:55:27

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie Krysia Thompson napisał(a):

> Usilowalam odpowiedziec, ze szlachetnosci duszy, na priva i mi
> wrocilo, choc adres zeskrobalam z sygnaturki.....

:) to co w sygnaturce siedzi nie jest adresem maila- to Jabber.

panta_rei(at)grota.int.pl - całkiem prawdziwy mail ;)

Pozdrawiam.

30. Data: 2006-04-22 16:02:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Apr 2006 17:55:27 +0200, panta_rei
<j...@c...znajdzie> wrote:

>:) to co w sygnaturce siedzi nie jest adresem maila- to Jabber.
>
>panta_rei(at)grota.int.pl - całkiem prawdziwy mail ;)
>
>Pozdrawiam.

ja tej groty nie zauwazylam...wysle maila raz jeszcze

pierz
K.T. - starannie opakowana

pierogi ruskie, a obiad Wielkanocny?
PRZEPIS NA CIASTKA "WINOGRONO"