Re: dziewczyna

Data: 2001-02-23 12:57:37
Temat: Re: dziewczyna
Od: "SYRTON" <s...@p...wp.pl>

Użytkownik Tomasz Robakowski <t...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> "...bo to zla konieta byla ... "
>
> ze mna tez zerwala ponad 6 lat temu (tez po 2 latach), teraz mam zone
> (poznalem ja 2 miesiace po tamtej) i corke i wogoole jest ekstra, a po
> tamtej pozostaly mile wspomnienia
>
> tomekr

To jest najgorsze , jak dziewczyna zrywa , a my nie możemy się z tym
pogodzić.
Nie możemy się z tym pogodzić , żę coś przemineło i już nigdy się nie
powtórzy.
Też przeżyłem podobną historię do twojej i bardzo cierpiałem. Ale znalazłem
sposób na to by nie cierpieć.
Musisz powiedzieć sobie , że to koniec , musisz to rozumieć i poprostu dalej
żyć. Nie wiem jak to zrobisz Ja się tego nauczyłem ale było trudno.

PS.
Nie ma rzeczy nie możliwych.