dziwaczki

1. Data: 2003-08-17 19:02:10

Temat: dziwaczki
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

moze ktos wie
czy dziwaczki dziedzicza kolory
tzn czy bulwy czerwono kwitnacych w przyszlym rowniez beda czerwono kwitly
?
te z bulw zakwitaja z tydzien czy dwa wczesniej od tych wysiewanych z
nasionek
ktore sa praktycznie tak samo dorodne
to moze ktos zaobserwowal
czy nasionka powtarzaja kolory krzewow matecznych
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

2. Data: 2003-08-17 19:17:04

Temat: Re: dziwaczki
Od: "" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktore sa praktycznie tak samo dorodne
> to moze ktos zaobserwowal
> czy nasionka powtarzaja kolory  krzewow matecznych

U mnie powtarzały kolory póki był jeden kolor dziwaczka - żółty (kupne -
wysadzone z bulw).
Potem zebrałam od znajomego nasiona z krzewu żółtego, a teraz mam na jednym
krzaku paletę kolorów od żółtego do czerwonego: w paski i inne ciapki również:)
(zapewne zapyliły się od jakiegoś czerwonego).
Jedne krzaki mają więcej żółci, inne czerwieni - bardzo śmiesznie to wygląda.
Służę chętnym nasionami.

Wydaje mi się, że lepiej dziwaczka wysiewać z nasion. Mniej kłopotu z
przechowywaniem korzeni, a nasionka kiełkują pięknie:))

Pozdrawiam. Ania

3. Data: 2003-08-17 19:27:16

Od: "" <h...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-08-17 19:28:18

Od: "" <h...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (zapewne zapyliły się od jakiegoś czerwonego).
> Jedne krzaki mają więcej żółci, inne czerwieni - bardzo śmiesznie to wygląda.

Aniu czy mogłabyś mi przesłać troszke nasion? szukałam tej rośliny w mojej
okolicy ale nic z tego :(

5. Data: 2003-08-17 19:46:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Jedne krzaki mają więcej żółci, inne czerwieni - bardzo śmiesznie to
wygląda.
> Służę chętnym nasionami.
:)))
faktycznie musi to wygladac smiesznie
:)
> Wydaje mi się, że lepiej dziwaczka wysiewać z nasion. Mniej kłopotu z
> przechowywaniem korzeni, a nasionka kiełkują pięknie:))
:)
dokladnie do takich samy wnioskow doszedlem
jedyna zauwazalna roznica
ze te z bulw ciut predzej zakwitaja
oczywiscie wsadzona i wysiane tego samego dnia
( ja w tym roku zrobilem to 17 kwietnia)
:)

6. Data: 2003-08-17 20:44:38

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiscie wsadzona i wysiane tego samego dnia
> ( ja w tym roku zrobilem to 17 kwietnia)
> :)
>
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

W Wielki Czwartek???!!!
Czy Cię pokręciło ?

Pozdrawia boletus

7. Data: 2003-08-17 21:26:23

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> W Wielki Czwartek???!!!
> Czy Cię pokręciło ?
:)
jak moze pamietasz dla mnie
niedziela i siweta sa wtedy
kiedy nie ma nic do roboty
:)
a poza tym
rosliny siane /sadzone w tym czasie tzw tri (cos_tam) paschalnego
zawsze bardzo dobrze rosna
:)

8. Data: 2003-08-17 22:18:51

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:bhophm$5li$1@nemesis.news.tpi.pl...

> W Wielki Czwartek???!!!
> Czy Cię pokręciło ?

A rosliny zasiane/zasadzone w Wielki Czwartek nie rosna dobrze?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2003-08-18 05:54:17

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Wielki Czwartek???!!!
> Czy Cię pokręciło ?
NIe - 17.IV to moje urodziny:) więc T.S. chciał je w ten sposób uczcić:)
POza tym nie wypada sadzić/siać w Wielki Piątek:)
Pozdrav.Rene

10. Data: 2003-08-18 07:33:57

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora