dziwna "gula" w gardle

1. Data: 2005-07-01 09:33:31

Temat: dziwna "gula" w gardle
Od: "Looca" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!
Wczoraj po wypiciu 3 piwek i wypaleniu kilku papierosów pojawiło sie w moim
gadle uczucie guli która porusza sie przy przełykaniu i troche mi
przeszkadza, boli przy przełykaniu czegos większego - np.kęsa kanapki i
troche parzy jak przełykam np. ciepłą herbate nie wiem za bardzo co to jest i
troche mnie to niepokoi.
dzieki za ewentualne odpowiedzi czy sugestie.

2. Data: 2005-07-01 16:04:44

Temat: Re: dziwna "gula" w gardle
Od: "Aska" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looca" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest i
> troche mnie to niepokoi.
> dzieki za ewentualne odpowiedzi czy sugestie.

Witam !
Konieczna konsultacja laryngologiczna
pozdrawiam Aśka

3. Data: 2005-07-01 20:40:21

Od: "sov." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mialem kiedys taka gule w gardle przez kilka tygodni. Lekarka
powiedziala, ze to globus histericus i ze na to chorowaly kiedys panie z
zamoznych domow :-)

sov. (facet bez globusa histerikusa już)

4. Data: 2005-07-02 06:13:28

Od: Looca <l...@v...pl.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sov. napisał:
> Ja mialem kiedys taka gule w gardle przez kilka tygodni. Lekarka
> powiedziala, ze to globus histericus i ze na to chorowaly kiedys panie z
> zamoznych domow :-)
>
> sov. (facet bez globusa histerikusa już)

A czy możesz mi powiedziec jak sie to leczy - jak ty to leczyłeś??? i z
tego co wiem to mówisz o tzw. kuli histerycznej jednym z objawów przy
nerwicy, chyba ze sie myle. w kazdym razie jestem ciekaw jak to wyleczyłes.
piozdroawiam
Looca

5. Data: 2005-07-02 09:09:44

Od: "vati" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja miewałam gule kiedyś , gdy paliłam papierosy i balowałam oraz przypadkiem
byłam nieco osłabiona (np przeziębiona, stres). Strasznie nieprzyjemna
sprawa, ale przechodzi po kilku dniach...
Druga przyczyna, równie możliwa, to nerwica... też samo przeszło, ale
dopiero gdy ustąpiła przyczyna stresu ;)
Pozdrowienia

Zacma
Klinika dentystyczna- pytanie
jak nazwac niedobór KOFEINY???