dziwna propozycja....?

41. Data: 2002-05-11 15:05:54

Temat: Re: dziwna propozycja....?
Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 May 2002 11:47:57 +0200, podpisując się jako "MOLNARka"
<g...@h...pl>, napisałeś (aś) :

>Czy korespondencja mailowa z tamtym "ex" jeszcze trwa ?

Tak, nadal piszemy do siebie omawiajac rozne wazne i mniej wazne
tematy - wiare, religie, troche filozofujemy sobie....
wyjasnilismy sobie, ze jednak zachowajmy te znajomosc tylko na gruncie
e-mailowym i tak bedzie dobrze :)

Marzena

42. Data: 2002-05-11 15:06:37

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 May 2002 10:38:12 +0000 (UTC), podpisując się jako
Bischoop <B...@b...SA>, napisałeś (aś) :

>eh
>reszte na privy

Czep się płotu.....rzepie

43. Data: 2002-05-11 15:17:44

Temat: Re: OT dziwna propozycja....?
Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 May 2002 14:19:46 +0200, podpisując się jako "MOLNARka"
<g...@h...pl>, napisałeś (aś) :

>A o co Tobie chodzi właściwie ?
>Nie podoba Ci się wątek to nie czytaj.
>Cały czas piszemy na temat więc wszystko jest OK.
>
>Ty to możesz zaśmiecać usnet sygnaturkami wielkości Tokio i później
>informować w oddzielnym _nowym_ wątku, że ją zmieniłeś ;-)
>A my nie możemy zakończyć rozmowy ?
>
>Więcej luzu :-)
>
>Pozdrówka
>MOLNARka odrobinę wkurzona

Co dziś tak delikatnie? :))))))))
Trzeba było droga Molnar tak normalnie :)))))))))))))))))))

Marzena

44. Data: 2002-05-11 15:42:53

Od: Bischoop <B...@b...SA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Marzena napisal(a):

> Czep się płotu.....rzepie

Uwazaj z tym przeginaniem

--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%

45. Data: 2002-05-11 15:42:55

Od: Bischoop <B...@b...SA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule MOLNARka napisal(a):

> [...]
>
> Ty to możesz zaśmiecać usnet sygnaturkami wielkości Tokio i później
> informować w oddzielnym _nowym_ wątku, że ją zmieniłeś ;-)

Eh
*sorry* nie zdazylem przeczytac co sie wczesniej pisalo, i pomyslalem ze
jakies prywatne konwersacje sa.
*Bez obrazy*

--
% Bischoop %