Re: dziwna sprawa

From: La Luna <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: dziwna sprawa
Date: Wed, 25 May 2005 22:45:04 +0200

Pewnego wieczoru Wed, 25 May 2005 15:06:19 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako SponQo, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> ale się przyczepiłaś, a do tego nie czytasz co napisałem.

Alez czytam :)

> Nie napisałem, że to może być toxoplazmoza,

To najwidoczniej czytac nie potrafie.

>tylko podałem przykład czym można zarazić się od
> kota od którego MOGŁA się zarazić

Acha- czyli zdanie: skoro jesteś w ciąży to lepiej idź do lekarza bo różne
świństwa krążą wśród kotów. Tu link do jednego takiego
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/koty/toksoplazmoza.
html - sugeruje ze to
wcale nie toxoplazmoze nalezy podejrzewac, Twoim zdaniem?

> Poza tym wcale
> nie pisała czy ten kot siedzi w domu, równie dobrze mógł śmigać po
> śmietnikach.

To trzeba sie bylo dopytac - w koncu to wazna kwestia.

> jaka fama ?

Kota - roznosiciela chorob,

> a gdzie to było napisane ??

Skoro nie bylo - to dlaczego zalozyles ze lazi po smietnikach?

> Wiesz chyba twoja mania Cię ogranicza i zawęża pole widzenia.

Super - przeczytales moj jeden post i juz wiesz ze mam manie i zawezone
pole widzenia?
Nie ma to jak szybkie diagnozy ;)

> 1) wcale nie pisałem że to może być wina kota tylko zasugerowałem że mogła
> (nie czytaj opacznie "musiała") zarazić się np. od kota, BO MOGŁA TU NIE
> ZAPRZECZYSZ ( i nie podawaj proszę przykładów, że od kurzu na ulicy też, bo
> też mogła).

Mogla wszystko.
Tylko nie bardzo wiem czym od kota co by spowodowalo biegunke u kota, u
niej i u meza jednoczesnie.

> 2) nie diagnozowałem bo nie jestem lekarzem, tylko wysłałem do lekarza

No i ok.

> 3) wybrałem tą chorobę bo jest groźna dla kobiet w ciąży,

Podobnie jak milion innych.
Wiesz jak grozna jest salomnella?

>jak nie napisała
> by że kot też żyga to napisałbym to nawet nie wymieniłbym kota.

Nie rozumiem?
Kazdej kobiecie w ciazy ktora dostanie rozwolnienia bedziesz pisal ze moze
ma toxo?
Kurcze - ja mam rozwolnienie od kilku miesiecy juz niemalze.

>Nie znam się
> na takich rzeczach i to jedyna choroba jaką znam na którą chorują koty i
> ludzie (przypominam, że wcale nie zdjagnozowałem tej choroby, tylko podałem
> przykład groźnej dla kobiet w ciąży ! )

A fakt ze niekoniecznie rozwolnieniem ona sie objawia (szczegolnie
grupowym) - ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie?

> eh ! na podstawie jednego zdania które nie było twierdzieniem, a radą aby
> pójść do lekarza z przykładem choroby na którą chorują ludzie i koty
> stwierdziłaś, że jestem jakimś uprzedzonym do kotów, myślącym archaizmami
> tępym gościem.

Nie przesadzaj ;)

> Normalnie ziejesz agresją i uprzedzeniem do każdego który rzuci
> chociaż cień podejrzeń na koty.

No kurcze - teraz dowiedzialam sie ze oprocz manii i problemow ze wzrokiem
- zieje agresja ;)
Mylisz sie. I chyba z agresja sie jeszcze nie spotkales.
Tyle ze wiem dobrze ile kotow traci dom - bo kobieta zachodzi w ciaze a
otoczenie lub/i ona sama - urobione wlasnie takimi tekstami rzucanymi
zupelnie bez sensu - ma wizje tego co sie stanie z dzieckiem jesli kot w
domu pozostanie.
Jestes wegeterianinem, lubisz zwierzeta - sam tak twierdzisz.
Wiec po prostu nastepnym razem, zanim cos takiego napiszesz, zastanow sie
jakie to moze miec konsekwencje. Bierz odpowiedzialnosc za swoje slowa.
Tym bardziej ze na wiekszosc kobiet w ciazy slowo toxo dziala jak kubel
zimnej wody.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło