Re: dziwny problem

Data: 2000-09-13 17:28:13
Temat: Re: dziwny problem
Od: "xkarol67" <x...@0...de>

a moze bys byla w stanie na to troche relatywnie spojzec,
sobie wyobrazajac ze zawsze gdzies jakies zwloki leza pogrzebane...
moze akurat w tym miejscu gdzie spisz jakis neandertalczyk lezy
albo lepiej powidzmy lezal :) jak paliwo spalamy to spalamy tez zwloki
organizmow ale taz przy spalaniu wegla itd...... po prostu gdzie spojzysz
zwloki... :) wiem ze bedziesz tago zdania ze zwloki ludzkie na podworku
to nie do porownania ale to jest naprawde tylko sposob spojzenia...
ja mam w domu np. czaszke czlowieka..... wykopalem ja jak kiedys kilka
miesiecy na wykopaliskach archeologicznych pracowalem..... ale to juz
dawno temu.... a czaszka ma ponad 800 lat. zwinolem ja naturalnie bo
takich zeczy do domu zabierac nie wolno.... mam ja juz od wielu lat i
nic sie nie stalo.... ona po prostu nie gryzie :) tak jak i inni zmarli....
wiecej sie powinno czlowieka zyjacego bac...... jest po prostu
niebezpieczniejszy jak ma zle zamiary :)))))