dziwny przypadek-niesymetryczne zakola na czole

1. Data: 2007-08-06 19:30:47

Temat: dziwny przypadek-niesymetryczne zakola na czole
Od: "artur chebda" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

możecie mi powiedzieć dlaczego jestem posiadaczem niesymetrycznych zakol na
czole tzn. po lewej stronie małe praktycznie niewidoczne a po prawej stronie
dosyć spore?
jeszcze u nikogo nie widziałem takich dziwnych, niesymetrycznych ubytków włosów

2. Data: 2007-08-06 21:15:46

Od: "DEM<>N" <7...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artur chebda" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dosyć spore?
> jeszcze u nikogo nie widziałem takich dziwnych, niesymetrycznych ubytków

to jest do wyobrażenia np. przy nałożeniu się łysienia androgennego z problemami
z tarczycą...
skonsultuj to z endokrynologiem i ewentualnie dermatologiem

resekcja wierzchołka korzenia zęba
Opaski uciskowe Codopress
Toksoplazmoza i cytomegalia - kilka pytan
Zwichniecie garstka a oboz jezdziecki ?
Likwidacja swędzenia po ugryzieniu przez komara