e-coli a przesady

41. Data: 2011-06-10 13:08:36

Temat: Re: e-coli a przesady
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2011 15:05:57 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-06-10 14:57, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> W sumie fajnie, że zawęziłaś obszar sytuacyjny, w którym może dojść do
> zarażenia.

???

> Żeby jeszcze sam HIV też tak sądził...

Sądzi, co sądzi - ważne, żebyś czytała ze zrozumieniem, bo wtedy będziesz
wiedziała, co napisać...

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

42. Data: 2011-06-10 13:15:55

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
> http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2079

omg co za debil....

i.

43. Data: 2011-06-10 13:21:02

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dla mnie to brzmi logicznie.
> Czy logiczna jest hipoteza, że np z odbytu nosiciela e-coli poprzez
> stosunek analny a potem oralny przeniosła się znów do układu pokarmowego-
> i być może zmutowała? Oczywiście- tak.

i tu nalezy spuscic zaslone milosierdzia..................

i.
choc teraz to zaczynam rozumiec o co ixi chodzilo z tymi zakazeniami droga
wtsepujaca macicami w
kontekscie ogorka.....

44. Data: 2011-06-10 13:24:06

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
b.googlegroups.com...

> Kurcze. Inaczej:
>
> Odlot Ghosta byl realny :)
> Zwrot "glupi jak chiron" - dla mnie nie jest realny.

fakty mowia zgola co innego. Nie tylko na tej grupie.

i.

45. Data: 2011-06-10 14:15:05

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2011 09:34:21 +0200, Chiron napisał(a):

> http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2079

Czlowiek moze przestarzegac wszystkich zasad higieny,
a nieodpowiedzialni, durni ludzie, w tym i "rolnicy",
i tak zas...ją (sic!) sprawe...

http://www.wprost.pl/ar/248458/Bakterie-coli-w-wodoc
iagu-w-Czarnym-Dunajcu/

Pocieszajacy ma byc fakt, ze to tylko ta zwykla e.coli, jeszcze nie
zmutowana...

Pozdrawiam,
M.

46. Data: 2011-06-10 14:50:32

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-10 12:38, Chiron pisze:

> Czy logiczna jest hipoteza, że np z odbytu nosiciela e-coli poprzez
> stosunek analny a potem oralny przeniosła się znów do układu
> pokarmowego- i być może zmutowała? Oczywiście- tak.

Abstrahując już od wykazanej przez ciebie niezwykłej wiedzy na temat
charakteru stosunków seksualnych...

Nadal pojęcia nie mam dlaczegóż to akurat ta grupa miałaby być objęta
jakimś specjalnym nadzorem epidemiologicznym i czym różni się opisana
przez ciebie sytuacja od zwykłego codziennego braku higieny związanego
np. z korzystaniem z ubikacji? Jakież to nowe, niesamowite możliwości
mutacji bakterii związane są z homoseksualizmem?

> Czy teraz- bez
> względu na przyczynę tej choroby- należało by mówić (pisać) o dużych
> możliwościach przenoszenia tej choroby poprzez stosunki homoseksualne?
> No- skoro pisze sięi mówi o wyparzaniu warzyw i owoców, to tym bardziej
> należy o tym, tak? Jednak środowisko lekarskie nawet się na ten temat nie
> zająknie. Czy potrafisz to wytłumaczyć inaczej, niż przez polit-
> gramotny terror? Ja- nie.

A ja tak :-) Czy twoim zdaniem jeśli ktoś mówi, że należy zachować
higienę przy kontakcie z ludzkimi "wydzielinami" ma na myśli tylko mycie
rąk? Potrzebne jest specjalne zaznaczenie, żeby się myć po seksie
analnym? :-)

Dopiero co Ikselka dyskutowała tu na temat higieny intymnej... tyle że
kobiet...

Stalker

47. Data: 2011-06-10 15:25:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> http://www.wprost.pl/ar/248458/Bakterie-coli-w-wodoc
iagu-w-Czarnym-Dunajcu/

> Pocieszajacy ma byc fakt, ze to tylko ta zwykla e.coli, jeszcze nie
> zmutowana...

Kwestia czasu, wystarczy, ze sie napije tej wody jakis pedal.

48. Data: 2011-06-10 15:34:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
b.googlegroups.com...

> Kurcze. Inaczej:
>
> Odlot Ghosta byl realny :)
> Zwrot "glupi jak chiron" - dla mnie nie jest realny.
>
> O to mi chodzi.
> No bo, Chiron nie jest glupi.
> Jest, jaki jest.
> I moj to problem, co JA z tym "jest jaki jest", zrobie.
>
> Jakos tak.

Glupi czy madry- odlatujacy w ta czy tamta strone- to bez znaczenia przeciez
dla TWOJEGO problemu. I to nie ma znaczenia calkiem moje zachowanie- bo to
wszystko toczy sie wewnatrz Ciebie.

Tak mi sie skojarzylo z Ghostem: bez róznicy, czy czytam czy nie to co on
pisze do mnie- Ghost i tak pisze- pomimo braku reakcji. Nie robi mu to
róznicy. Bo tez caly jakis- tam konflikt "ze mna" jest w nim samym.

--
Prawda, Prostota, Milosc

Chiron

49. Data: 2011-06-10 15:37:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisal w wiadomosci

> Tak mi sie skojarzylo z Ghostem: bez róznicy, czy czytam czy nie to co on
> pisze do mnie- Ghost i tak pisze- pomimo braku reakcji. Nie robi mu to
> róznicy.

Nie rozumiesz, wazne jest tylko istnienie dementi dla Twoich glupot, to
wystarcza.

> Bo tez caly jakis- tam konflikt "ze mna" jest w nim samym.

Ze twojo prawdo.

50. Data: 2011-06-10 15:38:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
b.googlegroups.com...

> Rozumiem.
>
> Ja - nie od dzisiaj - wychodze z zalozenia, ze nie mam
> szansy na wyprowazenie nalogowca z nalogu.

Masz- raczej miala bys. Sa jednak pewne warunki: np taki, ze samemu trzeba
miec pewne sprawy "pozamiatane". A Ty ciagniesz za soba potezny ogon takich
spraw. Biorac sie wiec za nalogowca- narobisz mu tylko szkód- a i sobie
dolozysz bagazu.

p.s.
oczywiscie na zyczenie- zeby nie byc goloslownym- moge wymienic kilka takich
w Twoim ogonie.
--
Prawda, Prostota, Milosc

Chiron