e-coli a przesady

71. Data: 2011-06-11 09:07:49

Temat: Re: e-coli a przesady
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-06-11 10:01, Ghost pisze:

> [...]
auka/34-psychologia/185-ryzykowne-zachowania-seksual
ne-u-homoseksualistow

> Czyli zanim pojawilo sie AIDS na czolowkach gazet.

Kurde, znowu mnie uprzedziłeś :-)

Właśnie miałem napisać, że nie wiem czy ta strona jest tendencyjna
(aczkolwiek zawartość odnośnika "kim jesteśmy" jest hmmmm..
niejednoznaczna) , ale na pewno nierzetelna. Ciężko nazwać rzetelnością
powoływanie się na raport z lat 70-tych. Rewolucja seksualna w
rozkwicie, o AIDS nikt jeszcze nie słyszał...

Fakt, że Chiron zwiększył liczbę "normy" partnerów (z kilkudziesięciu do
kilkuset) możemy złożyć na karb "zacietrzewienia"...
Tezą nie było czy "AIDS..." tylko to, że homoseksualiści mają często po
kilkuset partnerów. Wybrałem stonowaną stronę- sam sobie wyguglaj mniej
stonowane. Kiedyś oglądałem wywiad homoseksualisty- działacza z katolicką
dziennikarką- też o tym było (a także o innych ich rozrywkach). Ale
nieważne. Cokolwiek nie napiszę- Ty i tak wiesz swoje i zracjonalizujesz w
rodzaju "
Fakt, że Chiron zwiększył liczbę "normy" partnerów (z kilkudziesięciu do
kilkuset) możemy złożyć na karb "zacietrzewienia"..."

Stalker- tak to sobie gadaj z kimś innym. Nie gustuję w takich
przepychankach. Pa!

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

72. Data: 2011-06-11 09:38:12

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> kilkuset) możemy złożyć na karb "zacietrzewienia"...
> Tezą nie było czy "AIDS..." tylko to, że homoseksualiści mają często po

Hahahahaha....*

*autentycznie i na glos

Róż czy blękit?
PSP czy pudelek?