e-coli a przesady

61. Data: 2011-06-10 20:40:07

Temat: Re: e-coli a przesady
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-10 17:53, Chiron pisze:

> Tu kąpiel to za mało. Stosunek analny, następnie oralny, potem znów
> analny etc- to żeby nie wiem, ile razy się kąpać- co to da? Poza tym- o
> ile wśród hetero wieność parterowi jest czyms (jeszcze) spotykanym- o
> tyle wśród homo jest raczej niespotykana. Przeciętny homo może mieć
> stałego partnera i kilkuset (sic!) innych- przelotnie. W szczególności
> taki promiskuityzm jak w przypadku homo jest chyba nieznany w ogóle w
> żadnych upodobaniach seksualnych. Kilkuset partnerów jest raczej normą.

W ten oto prosty sposób homoseksualiści osiągnęli stopień zagrożenia
epidemiologicznego porównywalny do kucharki na wiejskim weselu...

Stalker, swoją drogą strasznie się rozplenili ci sodomici. Nawet
zakładając, że się niektórzy powtarzają, to naprawdę musi być w czym
wybrać, skoro normą jest kilkuset partnerów

62. Data: 2011-06-10 21:07:05

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał w wiadomości grup

> [...]

zakładając, że się niektórzy powtarzają, to naprawdę musi być w czym
wybrać, skoro normą jest kilkuset partnerów
Szukałem strony, której nie uznasz za tendencyjną:
http://www.homoseksualizm.edu.pl/index.php/co-mowi-n
auka/34-psychologia/185-ryzykowne-zachowania-seksual
ne-u-homoseksualistow
fragment:

"Po 300 partnerach przestałem liczyć"
Raport Bell'a i Weinberg'a z roku 1978 podawał, że połowa z badanych
homoseksualistów przyznawała się do kontaktów seksualnych z co najmniej 500
partnerami seksualnymi. 75% badanych miało ponad 100 partnerów seksualnych w
ciągu życia, w tym 28% więcej niż 1000. 62% badanych homoseksualistów
przyznawało się do korzystania z łaźni homoseksualnych w celu nawiązania
anonimowych stosunków płciowych"

zapewne ta będzie ok- choć w sieci tego więcej. WIKI podaje, że 1%
społeczności jest homo- ale na innych stronach znalazłem różne oszacowania-
nawet do 10%. Czyli w Polsce: od sto osiemdziesiąt tysięcy do milion
osiemset tysięcy (mężczyzn). Trzeba wziąć pod uwagę modę, memy- jak zwał- co
zwiększa populację. Promiskuityzm u kobiet homo jest o wiele mniejszy-
podają od kilku do kilkunastu partnerek, zdarzają się także związki mono.
Stalker- nie lekceważ tego. Lepiej popatrz sobie po sieci i poczytaj. Nawet
homoseksualne strony za bardzo się nie krygują. Poczytaj o zaproszeniach na
party z pokojem wrażeń (po ciemku różni faceci wchodzą do jednego pokoju i
każdy z każdym...), o czyszczeniu kapelusza, złotym deszczu, etc.

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

63. Data: 2011-06-11 01:38:03

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

==================

> Astronomowie nie byli na Ksieżycu, a sporo o nim wiedzą.
> Nie?

hahahahaha- i musze cie zmartwic- ktos tam byl,
i wciaz lataja po kosmosie, obserwuja nie tylko przez dziurke od klucza- jak
myslisz czemu?? bo chca wiedziec wiecej..
Chiron jak widac ma spore doswiadczenia....nie zdziwilabym sie, ze jest
homoseksualista.
i.

64. Data: 2011-06-11 04:36:26

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-10 22:22, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

==================

> A jakieś doświadczenia w tym aspekcie masz pan?

> Chcesz w dziób, ha!?
> :-)

Ty soooodomitooooo! Z ptactwem??!! W taki w dodatku sposób??!!

Qra
--
ha!

65. Data: 2011-06-11 07:26:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

==================

> A jakieś doświadczenia w tym aspekcie masz pan?

> Chcesz w dziób, ha!?
> :-)

Ty soooodomitooooo! Z ptactwem??!! W taki w dodatku sposób??!!

Ty, Ty...Gomorytko!!!
:-))))))

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron, Odgryziony

66. Data: 2011-06-11 08:01:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> fragment:
>
> "Po 300 partnerach przestałem liczyć"
> Raport Bell'a i Weinberg'a z roku 1978 podawał, że połowa z badanych

Czyli zanim pojawilo sie AIDS na czolowkach gazet.

67. Data: 2011-06-11 08:32:04

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
b.googlegroups.com...

> Kurcze. Inaczej:
>
> Odlot Ghosta byl realny :)
> Zwrot "glupi jak chiron" - dla mnie nie jest realny.
>
> O to mi chodzi.
> No bo, Chiron nie jest glupi.
> Jest, jaki jest.
> I moj to problem, co JA z tym "jest jaki jest", zrobie.
>
> Jakos tak.

Ja tam bym sie cieszyla....
Co ciekawego jest w normalnych, spokojnych ludziach?

MK

68. Data: 2011-06-11 08:40:50

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-11 10:01, Ghost pisze:

auka/34-psychologia/185-ryzykowne-zachowania-seksual
ne-u-homoseksualistow

> Czyli zanim pojawilo sie AIDS na czolowkach gazet.

Kurde, znowu mnie uprzedziłeś :-)

Właśnie miałem napisać, że nie wiem czy ta strona jest tendencyjna
(aczkolwiek zawartość odnośnika "kim jesteśmy" jest hmmmm..
niejednoznaczna) , ale na pewno nierzetelna. Ciężko nazwać rzetelnością
powoływanie się na raport z lat 70-tych. Rewolucja seksualna w
rozkwicie, o AIDS nikt jeszcze nie słyszał...

Fakt, że Chiron zwiększył liczbę "normy" partnerów (z kilkudziesięciu do
kilkuset) możemy złożyć na karb "zacietrzewienia"...

Stalker

69. Data: 2011-06-11 08:56:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Właśnie miałem napisać, że nie wiem czy ta strona jest tendencyjna
> (aczkolwiek zawartość odnośnika "kim jesteśmy" jest hmmmm..

Na strone nie zagladalem, szkoda czasu, tym bardziej, ze wylozyl sie jak
stowa.

70. Data: 2011-06-11 08:57:16

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

auka/34-psychologia/185-ryzykowne-zachowania-seksual
ne-u-homoseksualistow

> Kurde, znowu mnie uprzedziłeś :-)

hihi, bo on wie wszystko ;)

kiwiko

> [...]
>
> Fakt, że Chiron zwiększył liczbę "normy" partnerów (z kilkudziesięciu do
> kilkuset) możemy złożyć na karb "zacietrzewienia"...

Róż czy blękit?
PSP czy pudelek?
Re: Majster od tapet.
feminizm w kosciele (link)