Re: egzamin klasyfikacyjny

Data: 2007-02-21 23:39:49
Temat: Re: egzamin klasyfikacyjny
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl>

Użytkownik "tylko_ alfa" ...

> Opieram się na Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu
> z dnia 7 września 2004 r., własnym PSO i logicznym myśleniu.
>
> Co w takim razie Pani wystawia jako ocenę roczną uczniowi, który był
> nieklasyfikowany w I sem, a w drugim z ocen wychodzi dopuszczający na
> przykład?

A skąd mogę wiedzieć? Ocenianie to nie jest kwestia 'wychodzenia z ocen'
tylko opanowania wiedzy. Nie to jest akurat tutaj istotne. Ja pewnie
wystawię dopa a kolega przyrodnik ndst. Specyfika przedmiotu.

> A jeszcze cytując § 10. tegoz rozporządzenia:
> "1. Klasyfikacja śródroczna polega na okresowym podsumowaniu osiągnięć
> edukacyjnych ucznia z zajęć edukacyjnych..." - czyli Pani stwierdzenie, że
> klasyfikacja może być tylko roczna jest błędne.

Doskonały cytat - klasyfikacja śródroczna jest JEDYNIE okresowym
podsumowaniem osiągnięć. Mogę sobie w WSO zrobić i comiesięczną k., ale jej
wynik nie rodzi żadnych skutków dla ucznia - a już na pewno nie powoduje
nieklasyfikowania z całego roku szkolnego. To ostanie jest możliwe wyłącznie
w przypadku, gdy w całym roku szkolnym uczeń ma powyżej połowy godzin
nieobecnych. W całym, nie w jakiejś jego części.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.