Re: egzaminy,

Data: 2001-03-04 10:59:26
Temat: Re: egzaminy,
Od: "LiBi" <l...@n...pl>

Witam..

Użytkownik blitzkrieg <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:NEBBJJPNGLOPGELOKIOOMEDNCHAA.blitzkrieg@go2.
pl...
> Mnie to juz rowniez nie dotyczy, boje sie jednak ze ta "nowa" matura rozni
> sie jednak swoim poziomem merytorycznym w zaleznosci od szkoly.
Poziomem merytorycznym? Ona jest po prostu trudniejsza... A nie moze roznic
sie poziomem merytorycznym w zaleznosci od szkoly, poniewaz nowa matura
dzieli sie na dwie zasadnicze czesci: mature wewnetrzna i zewnetrzna! I
teraz wewnetrzna jest matura tzw. ustna... obejmuje matematyke polski i
jezyk obcy 9nie wiem czy dowolny przedmiot tez:-) przy samym egzaminie musi
byc obecny pedagog z innej placowki wychowawczej.. wiec nie ma mowy o
podpowiedziach i takich tam... no i matura zewnetrzna- pisemna... mozna
wybrac na poziomie podstawowym bardzo rozszerzonym- tyle, ze po podstawowym
to raczej widokow na AM nie ma:-) Poziom merytoryczny jest taki sam,
poniewaz nie ma mowy o jakichkolwiek znajomosciach- prace sa kodowane!
ponadto odsylane sa do innych jednostek wychowawczych w celach
weryfikacyjnych. Teraz kochana pani profesor od polskiego (KOWALSKA) nie
bedzie juz sprawdzac pracy jej pupilka Iksinskiego... a ejsli nawet to nie
ebdzie wiedziala, ze to jego praca... Wiec poziom szkoly nie ma nic do
poziomu merytorycznego... Zreszta pytania sa dla wszystkich takie same.:-)
Pozatym jak wspomnialem matura jest trudniejsza.. teraz trzeba ja napisac z
: polskiego, matematyki, jezyka (obowiazkowo)... ponadto jeszcze mozna pisac
z nieograniczonej liczny przedmiotow tj.historia muzyki, historia tanca,
geografia, fizyka, chemia, biologia, informatyka, jezyki: francuski,
hiszpanski, lacina, esperanto, itp itd... wiec mzoesz pisac np. z fizyki,
chemmii i biologi, i gdy dostaniesz 5 z biologi, 6 z chemii, i 3 z fizyki,
wybierasz najlepsza, czyli 6 z chemii, i ta ocena zostaje doliczona do
swiadectwa maturalnego...

> Boje sie ze
> w rezultacie tego latwiej bedzie sie dostac na medycyne ludziom, ktoprzy
nie
> nadaja sie do uprawiania tego zawodu i z ktorymi bedziemy sie musieli
meczyc
> probujac ich nauczyc lekarskiego fachu... :))
Sadze ze nie masz sie o co martwic:-) A czy teraz jest inaczej? wiele osob
ktore dostanja sie na AM na wydzialy lekarskie po prostu nie daje rady, a w
rezultacie ryzygnuje... Jesli ktos sie nie nadaje do uprawiania fachu
lekarskiego, to predzej czy pozniej spasuje... I sadze, ze nie ma na to
wplywu rodzaj pisanej matury:-)

Pozdrawiam, i zycze powodzenia na maturach....
--
LiBi -student med; tech. ekonomista
Cytaty zostaly pociete tendencyjnie, a odpowiedzi nie