ej spender, tutaj

41. Data: 2006-10-01 21:29:47

Temat: Re: ej spender, tutaj
Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
news:1159715556.794957.246440@i3g2000cwc.googlegroup
s.com...

>I czego kurwa teraz oczekujesz?
>Że laski zwrócą na Ciebie uwagę i Cię polubią bo jestes taki
>wyzwolony,
>wyluzowany i świntuch?
>Chcesz byc trendy, po chuj tak na siłę poszukujesz publiki czy
>akceptacji
>dla swojej żałosnej osoby na usenecie?
>Stąd te ubarwienia, cechy, które sobie przypisujesz.
>Chuj nas to wszystko co robisz obchodzi, więc...

Hehehe, zalosna pizda.
Jak widac zupelnie nie zrozumialas tego co mialem na mysli.
Dla twojego uposledzonego umyslu to za trudne, ale powyzej wytlumaczylem to
w przystepnych slowach, jak sie zaglebisz to do jutra moze zrozumiesz
--

Bluzgacz
GG:5015

42. Data: 2006-10-01 21:30:53

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"R.M.G." <s...@m...nie> wrote in message

> Miodzio zagranie :-)
> Po tym to mu pewnie średnia nieco opadnie.

Lubisz pizdo jak komus sie gorzej dzieje co?
Jebany polaczku.
Ale nie dam ci tej satysfakcji, wyrobilem juz dawno swoj dzienny limit
Wypierdalaj zatem.
--

Bluzgacz
GG:5015

43. Data: 2006-10-01 21:32:44

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
.com...

>Bluzgacz mnie wk,ach przepraszam,zdenerwował,bo pierdoły
>wrzuca,zresztą co ma wrzucać,jak niczego innego nie potrafi.

Pierdol sie kretynko.
Chuja wiesz, dlatego nie wypisuj bzdur, bo to wlasnie ty je tworzysz
przedstawiajac falszywy obraz, ktory pozniej podlapuja takie pizdowate
miernoty zyciowe jak R.M.G.
--

Bluzgacz
GG:5015

44. Data: 2006-10-01 21:42:17

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
> "Hanka" <c...@g...com> wrote in message
.com...

> Pierdol sie kretynko.

Sama?

> Chuja wiesz, dlatego nie wypisuj bzdur, bo to wlasnie ty je tworzysz

Ty jesteś w tym lepszy zdecydowanie.

> przedstawiajac falszywy obraz, ktory pozniej podlapuja takie pizdowate
> miernoty zyciowe jak R.M.G.

Zostaw R.M.G. w spokoju,miły jest.
A mnie możesz jeszcze,mniam,masochistka jestem hi hi.

Całuski.
Hanka.

PS:A wiesz co to masochista w ogóle?Bo może nie powinnam
takich trudnych słów używać...

45. Data: 2006-10-01 21:45:12

Od: "G. B. Spender" <q...@l...org> szukaj wiadomości tego autora

uookie napisał(a):

> [...]
>
> chce powiedzieć, że każdy pełni jakąś role społeczną. pytanie
> tylko, czy obstawanie przy swojej roli jest działaniem wbrem własnej
> naturze, czy jej gwałceniem? ja się nie użalam; ja z pokorą
> przyjmuje wszystko co mi przynosi los. mógłbym sie nawet śmiertelnie
> rozchorować - potraktowałbym wtedy chorobę jako okazję do
> bliższego poznania tego rodzaju cierpienia. bo mnie już nic nie
> interesuje. byłem z kobietą, widziałem trochę świata, troche
> przeczytałem. co wiecej? praca? meble z ikei, samochód na raty i
> śliczna córeczka? z moim podejściem do zycia nie mogę brać za

Hehe, śmieszna sprawa, ale myślę mniej więcej tak samo. Po pierwsze
uważam że nie nadaję się do stworzenia rodziny, życia w związku czy, o
zgrozo, wychowywaniu dziecka. Patrzeć jak dorasta kolejny mały frajer,
którego nie umiem dobrze wychować?
I inna kwestia jak sobie pomyślę co będę miał za przyszłość. Skończę
studia, pójdę do pracy, wynajmę jakieś mieszkanie. Będę wracać pracy,
siedzieć przy komputerze albo słuchać radia...
CHyba muszę się zastanowić, co zrobić aby tak nie było. I żeby nie było
tak jak jest teraz. Bo po zajęciach też praktycznie nic nie robię.

46. Data: 2006-10-01 21:48:27

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> Dla twojego uposledzonego umyslu to za trudne, ale powyzej wytlumaczylem to
> w przystepnych slowach, jak sie zaglebisz to do jutra moze zrozumiesz

Nie zauważyłam drugich rzygowin,przepraszam.
Misiu najdroższy,jutro to ja będę już jebać kogo innego,jesteś
za nudny dla mnie i zbyt monotonny. Chyba że się bardziej
postarasz...
Może się spotkamy?...

47. Data: 2006-10-01 21:59:01

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazzzant" napisał:

> Tylko nie stań się mentalnym cbnet'em

Do niego mi jeszcze daleko. Pojeby to nie moja specjalność ;)

> Skąd, nie można przecież negować bytów figurujących w poszechnej
> świadomości jako nieistniejące

To nie znaczy, że faktycznie nie istnieją. Ale skoro się upierasz...
co zatem będziesz negował?

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 73.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

48. Data: 2006-10-01 22:01:56

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
.com...

> [...]
>Misiu najdroższy,jutro to ja będę już jebać kogo innego,jesteś
>za nudny dla mnie i zbyt monotonny. Chyba że się bardziej

Nie spotykam sie z pasztetami
Dawaj zdjecie grubasie
--

Bluzgacz
GG:5015

49. Data: 2006-10-01 22:02:35

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...

>PS:A wiesz co to masochista w ogóle?Bo może nie powinnam
>takich trudnych słów używać...

To nie uzywaj ich kurwa jak nie znasz debilko
--

Bluzgacz
GG:5015

50. Data: 2006-10-01 22:11:57

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> Nie spotykam sie z pasztetami
> Dawaj zdjecie grubasie

No co Ty - jak już,to randka w ciemno.
Ojojoj,będzie się działo!!! Ach,ach...

CAŁUSKI
Hanka

Wielki problem, proszę Was o pomoc :(
Duchu, ojczyzna w potrzebie - gdzie jesteś?
Nasz president Ugandy Lehele Kaczelele
Nasz president Ugandy Lehele Kaczelele
nie chce mi się (żyć)