Re: "ekspres cisnieniowy"

From: medea <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: "ekspres cisnieniowy"
Date: Sat, 12 Feb 2011 16:16:41 +0100

W dniu 2011-02-12 16:00, neoniusz pisze:
> Zostalem obdarowany takim malym zlomkiem (ekspresem ciśnieniowym),
> widocznym na zdjęciach.
>
> http://obrazki.elektroda.pl/1335361800_1297522494.jp
> http://obrazki.elektroda.pl/7368595300_1297522494.jp
>
> W ogole nie moge sobie poradzic z obsluga, a instrukcji też nigdzie
> nie ma. Wyczytałem już, że to nie Privileg, bo to tylko "firma nazwa"
> a tak napradę jest to wyrób innej marki. Ktoś ma pojęcie co to jest i
> rozpozna po zdjęciach? Warto tego uzywac, czy na szrot? ;)

Hm, wygląda mi na to, że trzeba gdzieś nalać wodę (chyba z tyłu jest
pojemnik), a to ruchome ustrojstwo z przodu wyjąć (powinno się po
przekręceniu dać wyciągnąć), do małego zbiorniczka w nim nasypać
zmielonej kawy i przykręcić to z powrotem. Włączyć przycisk i poczekać
aż się rozgrzeje (jakaś lampka może zgaśnie albo się zapali i da
sygnał), i przycisnąć/przesunąć drugi przycisk (może jest tam jakaś
ikonka z filiżanką?) - tak zazwyczaj działają ekspresy ciśnieniowe. Być
może jest to ekspres dwufunkcyjny, bo to obok z dolną płytką grzejącą
wygląda na ekspres przelewowy, ale może też służyć tylko do podgrzewania
już zrobionej większej ilości kawy np. w dzbanku.

Ewa