Re: emeryci i rencisci maja dostac po 1000zl

Data: 2007-01-02 12:07:10
Temat: Re: emeryci i rencisci maja dostac po 1000zl
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>

Dnia 29.12.2006 13:37, użytkowniczka/użytkownik LM napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
> wiadomości news:en2krs$shn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jedna poprawka. Mianowicie 4 gryzie się u Ciebie z 2. Bo jeśli 2 wynika ze
> składek, to jej wysokość powinna być proporcjonalna do wysokości tych
> składek, a nie zależeć od innych czynników - to jest ubezpieczenie - płacę
> wyższą składkę, bo chcę mieć jakby co wyższe odszkodowanie/rentę. Natomiast
> ograniczenie z punktu 4 powinno dotyczyć punktu 3, czyli czegoś w rodzaju
> renty socjalnej/rehabilitacyjnej

Faktycznie, o to mi chodziło, renta z FUS-u musi być wg ilości składek
bez ograniczeń, przy wysokiej rencie z FUS to renta
socjalna/rehabilitacyjna powinna być odpowiednio mniejsza ale nie
zerowa, np - tą rentę podzielić na 2 składniki - rehabilitacyjną (stała
wg ubytku sprawności i potrzeb rehabilitacyjnych) i socjalna (wg dochodów).

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)