Re: epilepsja

1. Data: 1999-12-22 17:54:09

Temat: Re: epilepsja
Od: "Ola" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"iza" <i...@f...onet.pl> wrote in message
news:_e284.81033$Oo3.1860431@news.tpnet.pl...
> Witam wszystkich!
>
> Mam pytanie....
> Moja sąsiadka (patologiczna rodzina, 4 dzieci - ostatnie bliźniaczki maja
> 5 miesięcy) prosiła mnie o napisanie tego listu. Jedna z bliźniaczek (ta
> młodsza) ma epilepsję. Kiedy i czy wogóle mozna to leczyć - jak?
> Te dziewczynki wazyły po 1,2 kg przy urodzeniu. Więcej szczegółów nie
> znam. Sąsiadka ma nogę złamaną, brak telefonu (mąż alkoholoik) i czuje się
> bezradna. Czy ktos może mi cos powiedzieć, czym mogłabym ją pocieszyć...
> Dziękuję za ewentualne listy, zyczę wszystkim wesołych, pogodnych swiąt i
> [...]
Witam.
Przedewszystkim do lekarza neurologa. Epilesje mozna leczyc i nawet
zatrzymac. Powiedz sasiadce zeby jak najszybciej sie wybrala do neurologa bo
jak bedzie czekac to narobi jeszcze wiecej problemow. Sa rozne odmiany
padaczek, rozne leki. Moze byc duzo powodow z czego wynikla ta padaczka. To
dziecko musi miec zrobione EEG jak najszybciej.
Pozdrowienia.
Ola.