Re: epitafium dla winnicy

Date: Wed, 10 May 2000 09:49:26 +0200
From: Janusz Czapski <j...@l...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: epitafium dla winnicy

Darek Pakosz napisał(a):

> Ja rowniez posiadam cos w rodzaju winnicy pod Lublinem. Podczas wisennych
> mrozow mialem troche wiecej szczescia bo rosliny okrylem pamietnego
> wieczoru swiezo skoszona trawa.
> A pisze bo chce sie dowiedziec skad zdobywasz sadzonki. W znanych mi
> sklepach ogrodniczych sa klopoyt z kupieniem odm. Shyuler.
>
> Pozdrawiam,
>
> D.P.

Cześć!
1)Schuylera widzialem kilka dni temu w sklepie ogrodniczym na Zemborzyckiej.
2)A sadzonki pozyskuję z kilku źródeł. Przede wszystkim rozglšdam się po sklepach
ogrodniczych w Lublinie i w innych miastach. Czasami mozna trafić coś
interesujšcego. Część sprowadziłem od Romana Myśliwca z Jasła. Ostatnio
wynalazłem szkółkarza pod Lublinem, w Zemborzycach, który ma całkiem niezły
asortyment, częściowo pozyskany od Myśliwca, a częściowo jako scheda po
nieżyjšcym juz Panu Wronie (nie wiem czy to nazwisko coś Ci mówi). Produkuje
porzšdne, zdrowe sadzonki w pojemnikach. Ogrodnik nazywa się Krzewiński, Lublin,
ul. Krężnicka 100a.
3) Gratuluję przezorności. Wytłumacz mi jednak jak sie okrywa skoszonš trawš 30,
40 centymetrowe latorośle na krzewach? Może być na priv.
Pozdrawiam
Janusz