esentia

1. Data: 2004-09-29 11:51:32

Temat: esentia
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobłam zakupy w esenti na prawie 500zł czekam już 2 tygodnie i nic, nawet
nie raczą odpisać na maile - a jak zamawiałam rok temu to odpisywali po 3
minutach od wysłania!! Rzumiem,ż emogą czegos nie mieć, ale wkurza mnie ta
olewka.
Pozdr
A.

1. Data: 2004-09-29 11:56:25

Temat: Re: esentia
Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-29 13:51, Użytkownik Aneta napisał:

> [...]
> minutach od wysłania!! Rzumiem,ż emogą czegos nie mieć, ale wkurza mnie ta

A to nie ladnie, ja nie mialam problemu ale moze dlatego ze czekaja na
zamowienie ktore tez dosc dlugo sie nie pojawialo napisalam do nich ze
bede zmuszona zrezygnowac bo 2 tygodnie czekania to za dlugo, odrazu
zadzownili i dowiedzialam sie o co chodzi :)

A jaki masz status zamowienia? Bo moze paczka gdzies zaginela, wiadomo
jak dziala nasza poczta :/

--
*****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-09-29 12:28:09

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Zrobłam zakupy w esenti na prawie 500zł czekam już 2 tygodnie i nic, nawet

Haha ledwo napisałam na grupe i już odpisali :) Czyżby czytali nasze
bazgrołki........status mam nadal potwierdzony ale wyślą już dziś, całe
szczęście.
Pozdr

1. Data: 2004-09-29 12:33:32

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-29 14:28, Użytkownik Aneta napisał:

> Haha ledwo napisałam na grupe i już odpisali :) Czyżby czytali nasze
> bazgrołki........

A to moze byc mozliwe :))

--
*****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

technika stosowania pudru sypkiego clinique
technika stosowania pudru sypikego clinique
podkład w kompakcie
art deco korektor - gdzie kupić?
Jaki trwały błyszczyk?