Data: 2003-04-09 12:22:55
Temat: Re: esentia.pl - pytanie
Od: "Marchewka" <i...@w...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "zuleyka" napisał:
> IMO nie warto - ceny (po doliczeniu przesyłki) takie jak wszędzie, no
chyba że z
> promocji.
> Jedna sprawa wg mnie zupełnie dyskwalifikuje ten sklep - czas dostawy!
Zamówiłam
> tam trzy rzeczy i dostałam je po... 12 dniach! A czas dostawy podawany u
nich w
> warunkach umowy to 8-10 dni. I tak moim zdaniem dużo za dużo. Zapewne nie
mają
> własnych magazynów tylko sieć współpracujących hurtowni.
No właśnie - ta dostawa... "Ich dostawcy (Poczta Polska) nie dostarczają w
niedzielę i święta." W dodatku wczytałam się w warunki reklamacji. W ciągu
10 dni od wystawienia faktury. O ile wystawiają ją w dniu wysyłki.
"W przypadku uszkodzenia firmowej taśmy prosimy o niezwłoczny kontakt z
nami, najlepiej w obecności listonosza." Bo listonosz ma dużo czasu i chęci,
żeby czekać, aż ja się dodzwonię do esentia.
I nie ponoszą kosztów związanych z reklamacją, o ile ją w ogóle przyjmą. A
jeśli już, to wtedy, gdy opakowanie jest nie uszkodzone, a produkt nie
naruszony. Co wtedy, gdy np. krem jest stary i źle pachnie? Okazuje się to
dopiero po jego otwarciu.
Napisałam do nich maila z tymi pytaniami. Ciekawa jestem, czy mi
odpowiedzą...
Pozdrawiam!
M.
|