expresy cisnieniowe - pomoc

1. Data: 2002-12-10 09:32:24

Temat: expresy cisnieniowe - pomoc
Od: "Gosi@" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym kupić express ciśnieniowy cappuccino i te sprawy
i wogle się na tym nie znam. Na co zwracać uwagę jakie firmy są najlepsze i
w maja sprzęt w miarę za rozsądną cenę :)
Będę wdzięczna za wszelka pomoc
Gosia

1. Data: 2002-12-10 12:17:02

Temat: Re: expresy cisnieniowe - pomoc
Od: "Daniel S" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosi@" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i wogle się na tym nie znam. Na co zwracać uwagę jakie firmy są najlepsze
> w maja sprzęt w miarę za rozsądną cenę :)

Polecam produkty z firmy Krups, zwroc uwage aby mial 15 bar i osobna dysze
do cappucino.

Pozdrawiam
daniel

1. Data: 2002-12-10 12:28:11

Od: "mike_cz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam produkty z firmy Krups, zwroc uwage aby mial 15 bar i osobna dysze
> do cappucino.
>
> Pozdrawiam
> daniel

Zgadzam się w 1000%

KRUPS - RULEZ!!!!!

M.

1. Data: 2002-12-10 14:09:11

Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosi@ napisał:
> [...]
> i wogle się na tym nie znam. Na co zwracać uwagę jakie firmy są najlepsze i
> w maja sprzęt w miarę za rozsądną cenę :)

Ja mam Saeko i jestem zadowolona Sylwia kofeinistka

1. Data: 2002-12-10 14:11:49

Od: "Maciek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sylwia" <m...@b...zabrze.net.pl> wrote in message

> Ja mam Saeko i jestem zadowolona Sylwia kofeinistka
Słyszałem, żę Saeco to "Mercedes" wśród expresów.
Sam mam Roventa i odradzam.

1. Data: 2002-12-10 19:41:33

Od: "JurekA" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel S" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> Polecam produkty z firmy Krups, zwroc uwage aby mial 15 bar i osobna
> dysze do cappucino.

15 bar to minium. Czym wieksze cisnienie - tym lepiej.

J.

1. Data: 2002-12-10 21:03:39

Od: "Gocha" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszałem, żę Saeco to "Mercedes" wśród expresów.

A możesz coś więcej o tym "Mercedesie"? Też się przymierzam do takowego
zakupu chcę się zorientować.
Osobiście odradzam De Longhi.

Pozdrawiam
Gocha

1. Data: 2002-12-11 09:25:29

Od: "Maciek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gocha" <g...@p...com> wrote in message

> A możesz coś więcej o tym "Mercedesie"? Też się przymierzam do takowego
> zakupu chcę się zorientować.
> Osobiście odradzam De Longhi.

Kilku znajomych ma Saeco i są zadowoleni, większość dobrych firm kawowych
(np. Lavazza, Illy) jako swoje "firmowe" expresy firmuje Saeco.
Sam piłem kawę robioną w tym sprzęcie i wychodzi wyśmienita. Z takimi
opiniami spotkałem się także w internecie.

Maciek

Grzane piwo
Paluszki serowe c.d.
śniadanie
zimno - moze zupka
Przepisy kulinarne w necie do mikrofalowek