Re: fantazje

1. Data: 2010-01-23 04:32:45

Temat: Re: fantazje
Od: DLO20 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2010-01-23 04:40:26

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DLO20" <d...@g...pl> wrote in message

Łatwo wyleczalne - wyobraź sobie teściową, a gdy teściowa ciebie rajcuje
wuobraź sobie jej matke. Przejdzie, jak od cycka odstawił.

3. Data: 2010-01-23 11:17:38

Od: DLO20 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:
> "DLO20"<d...@g...pl> wrote in message
>
> Łatwo wyleczalne - wyobraź sobie teściową, a gdy teściowa ciebie rajcuje
> wuobraź sobie jej matke. Przejdzie, jak od cycka odstawił.

Jak wynika z opinii w pierwotnym poscie moja przypadlosc to swir a nie
zboczenie :-)

4. Data: 2010-01-23 11:24:42

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DLO20" <d...@g...pl> wrote in message

> Jak wynika z opinii w pierwotnym poscie moja przypadlosc to swir a nie
> zboczenie :-)

Obraz zdrowia!!!
http://www.youtube.com/watch?v=veU8eaglbsY

5. Data: 2010-01-23 11:30:20

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DLO20" <d...@g...pl> wrote in message

> Jak wynika z opinii w pierwotnym poscie moja przypadlosc to swir a nie
> zboczenie :-)

Wpuść kuśkę w skuśkę - ona pozna czy to to to, może się okazać, iż teściowa
lepsza od córki.

Re: fantazje
Re: fantazje
Re: fantazje