Re: Siła przesunięcia paradygmatu

1. Data: 2010-01-29 22:09:27

Temat: Re: Siła przesunięcia paradygmatu
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> - Och tak, ma pan rację. Powinienem coś z tym zrobić. Wracamy ze
> szpitala, gdzie godzinę temu umarła ich matka. Nie wiem, co mam robić, a
> pewno i one nie wiedzą, jak sobie z tym poradzić.
> Możecie sobie wyobrazić, co poczułem w tym momencie? Zmienił się mój
> paradygmat.

Albo mam deja vu, albo ten przykład podawał Stephen Covey w "7 nawykach
skutecznego działania". Czy wszystkim się zdarza to samo?

BTW Mi się przesunięcia paradygmatu zdarzają niemal codziennie.

Ewa, bez zachęty do dyskusji

2. Data: 2010-01-29 22:28:14

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 29-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> Albo mam deja vu, albo ten przykład podawał Stephen Covey w "7 nawykach
> skutecznego działania". Czy wszystkim się zdarza to samo?

w sensie "copy-paste" i udawania że to moje?
:)

powinien chociaż wziąć w cudzysłów.

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

Re: fantazje
Re: fantazje
Re: fantazje
Re: fantazje