fast food czy restauracja

11. Data: 2005-07-24 19:26:14

Temat: Re: fast food czy restauracja
Od: "jaQbek" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Polak" <polak@(wytnijto)post.pl> napisał w wiadomości
news:42e3e35f@news.home.net.pl...
> Użytkownik "Tomasz Cenian" <a...@b...cc.dd> napisał w wiadomości
>

> To dlugo na tym rowerze nie pojezdzisz, jak bedziesz jadl takie rzeczy.
> Sam
> tluszcz i chemia. Naprawde nie radze...

Oglądałeś "SuperSize Me" ??

12. Data: 2005-07-24 19:26:25

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smokun" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> Od siebie dodam, że może być także np. ogórkowa, leniwe, kotlecik,
> szpinak, kompocik, ... ;-)

A ja właśnie pochłonęłam fast fooda w postaci własnoręcznie zrobionej
pitty, nafaszerowanej własnoręcznie pokrojonymi warzywami polanymi sosem
czosnkowym z własnoręcznie zrobionego majonezu wg przepisu Magdy Gessler. I
na pół roku mi fast fooda wystarczy, a przynajmniej wiem, ze nie mam w tym
żadnych E-ileśtam i pałeczek salmonelli ani innych cudów oraz, że wszystko
było świeżo przyrządzone.
Co do barów mlecznych, to nalepszy w jakim miałam okazję być jest w
Poznaniu niedaleko Rynku, idąc od dworca PKP - naleśniki palce lizać,
pięknie podane i w cenie barowej.
Zapachy dochodzące z przybytków fast -food wywołują u mnie niezmiennie
odruch wymiotny - oni chyba nigdy nie zmieniaja tłuszczu, na którym smażą to
wszystko.

pozdr

cherokee

13. Data: 2005-07-24 19:46:23

Od: darkness <d...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Smokun napisał(a):

> Poieram w całej rozciągłości :-)
> Od siebie dodam, że może być także np. ogórkowa, leniwe, kotlecik,
> szpinak, kompocik, ... ;-)

Smokun specialne pozdrowienia masz ode mnie z Bielan, jak będziesz
przejeżdżał obok Sadów Żoliborskich zapraszam na zestawik obiadowy. Ja
stawiam.

pozdrowionka

14. Data: 2005-07-24 19:58:55

Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

jacenty <s...@w...pl> w wiadomości
news:news:dc0o1i$cev$1@213-238-125-98.adsl.inetia.pl napisał(a):

> [...]
> korporacja, która ma prezesów, zarządy, udziałowców i inne tego typu
> skarbonki które wołąją o kasę z każdej filii, obojętnie gdzie by nie
> działała. A taki dajmy na to Mleczniak Studencki na rogu ul.Prostej i
> Krzywej, to ma w ajencji od PSS-ów Kowalski do spólki ze szwagrem i jedzie
> po kosztach, bo inaczej klienci do niego nie pójdą. Zdaję sobie sprawę, że
> ekonomia ma swoje prawa i nie wszystko jest proste jak naleśniki z serem,
> ale życie samo weryfikuje błędy. Jak ktoś dokłada do interesu to albo
> głupi,
> albo charytatywny, albo pierze brdną kasę.

Życie nie jest takie proste. Do barów mlecznych jednak idą dotacje z
budżetu. Dużo tego nie ma, a z racji klienteli właściciele mleczaków na
wysokie marże też sobie pozwolić nie mogą, jednak nadal pan płaci, pani
płaci, społeczeństwo...

--
Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

15. Data: 2005-07-24 20:28:21

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Cenian napisał(a):
> Eee.. Nie ma to jak bigmac z frytkami!
> Aż chyba wsiądę na rower i do maca podjadę...

Mam dla Ciebie propozycje, abys zaoszczedzil troche pieniedzy. Przeżuj 3
kartki papieru, efekt smakowy bedzie taki sam.

--
best regards,
scream (at)w.pl

16. Data: 2005-07-24 20:32:46

Od: "Makus [P.E. #7]" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński wklepał(a):

> [...]
> budżetu. Dużo tego nie ma, a z racji klienteli właściciele mleczaków
> na wysokie marże też sobie pozwolić nie mogą, jednak nadal pan płaci,

A to przypadkiem nie mieli ich zlikwidowac? Czy tylko ostatnio obnizyli
dotacje? Bo pamietam lament ze trzeba bedzie wszystkie bary zamknac...

--
"To jest mój kraj. Tu się urodziłem.
Tu się urodziłem i tu umrę...

17. Data: 2005-07-24 20:41:05

Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

scream wrote:

> Mam dla Ciebie propozycje, abys zaoszczedzil troche pieniedzy. Przeżuj 3
> kartki papieru, efekt smakowy bedzie taki sam.

Papier zostawia taki wstretny posmak? Niemozliwe.

pozdrawiam,

mirek

18. Data: 2005-07-24 20:48:58

Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

Makus [P.E. #7] <m...@o...pl> w wiadomości
news:news:dc0tsi$4uo$1@news.onet.pl napisał(a):
> Konrad Brywczyński wklepał(a):
> A to przypadkiem nie mieli ich zlikwidowac?

Mieli, ale AFAIK nie zlikwidowali.

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

19. Data: 2005-07-24 20:55:29

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacenty napisał(a):

> [...]
> ale życie samo weryfikuje błędy. Jak ktoś dokłada do interesu to albo głupi,
> albo charytatywny, albo pierze brdną kasę.

Dobry człowieku, nie załapałeś o czym mówię, idź do baru mlecznego i
spójrz na cennik, porównaj jakość obsługi, wystrój itp. i zastanów się
przez chwilę ile wydasz aby się tak naprawdę "dobrze" czyli do syta najeść.
I czy warto w to inwestować? Kiedy i tak większość barów jedzie na
produktach gotowych i "bryndzy" a ajenci i tak swoje wyciągną z tego
interesu niewiele w doń inwestując. Czasami się zastanawiam czy aby nie
więcej z tego mają niż z innego franszyzowego interesu.
:-(((
pozdr. Jerzy

20. Data: 2005-07-24 21:01:35

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirekm napisał(a):
> Papier zostawia taki wstretny posmak? Niemozliwe.

nie, po prostu BigMac nie posiada smaku
dziwne, ale to tak jakbys jadl tekture :]

--
best regards,
scream (at)w.pl
(C) Któryś Z Poetów Epoki Romantyzmu