fenomen Majonezu Kieleckiego

21. Data: 2006-06-21 17:03:24

Temat: Re: fenomen Majonezu Kieleckiego
Od: oshin dorota bugla <oshin@no_spam.engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bumba Bumbinska napisał(a):
> Moze mi ktos wyjasnic na czym polega niebywaly smak m.
> kieleckiego?

No tego, dla mnie polega na tym, że jest kwaskowaty ;)))))))) Do innych
majonezów zazwyczaj dodaję cytryny, domowego majonezu nie trawię (za
tłusty i za jajeczny dla mnie) a Winiary dekoracyjny IMO nadaje się
jedynie do dekoracji produktów niespożywczych.

--
oshin, fanka kieleckiego

22. Data: 2006-06-21 17:10:18

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bumba Bumbinska wrote:
> Moze mi ktos
> wyjasnic na czym polega niebywaly smak m. kieleckiego? Podobno nawet
> polonia w Stanach go uwielbia...
Nie wiem jak w tej chwili smakuje majonez Kielecki, ale swego czasu
kupowałam go, bo był ostrzejszy od innych.
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
***** www.madej.master.pl **************** http://skocz.pl/bmhh *****

23. Data: 2006-06-21 17:22:21

Od: "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin dorota bugla <oshin@no_spam.engram.psych.uw.edu.pl> napisał(a):
> [...]
> tłusty i za jajeczny dla mnie) a Winiary dekoracyjny IMO nadaje się
> jedynie do dekoracji produktów niespożywczych.

Dzieki.
Pozdrawiam majonezowo (copyright by Iwon(k)a :))
A.

24. Data: 2006-06-21 17:29:50

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <e7bu4q$v8g$1@achot.icm.edu.pl>,
oshin dorota bugla <oshin@no_spam.engram.psych.uw.edu.pl> wrote:

> No tego, dla mnie polega na tym, że jest kwaskowaty ;)))))))) Do innych
> majonezów zazwyczaj dodaję cytryny, domowego majonezu nie trawię (za
> tłusty i za jajeczny dla mnie)

Majonez nie może być zarazem za tłusty i za jajeczny.

Władysław

25. Data: 2006-06-21 18:23:47

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bumba Bumbinska" <a...@g...pl> wrote in message

> A mialo byc?
> Ile grup lub opinii by Cie satysfakcjonowalo?

ile? tyle ile bylo. te kilka ;))

> Poniewaz chcialam pozniej.

czemu? (tak dociekliwa jestem ;)))

> OK. Rozumiem, ze znajduje sie teraz na kozetce psychoanalityka. Dzis
> pytalam
> na danej grupie, a takze na grupie pl.rec.dziecistarsze. Na innych grupach
> czytalam peany nt. kieleckiego, natomiast chyba nie zadawalam tam pytan
> (aczkolwiek nie jestem o tym do konca przekonana), bowiem chcialam sie
> przekonac, czy naprawde jest taki rewelacyjny. Wystarczy?

w zupelnosci. mozesz zeskoczyc z kozetki.

> O tempore... Kupa smiechu z przewaga kupy. Przy zdrowych zmyslach trzyma
> mnie jedynie swiadomosc, ze inni grupowicze potraktowali moje pytanie
> literalnie, nie jako przyczynek do tworzenia kolejnej komisji sledczej.

komisje sledcza zalozylas Ty, z gory wiedzac jaki bedzie wynik :))
przy zdrowych zmyslach trzyma mnie fakt, ze innni grupowicze
nie traktuja gustow innych w zakresach zboczenstwa, a raczej
zrowoworozsadkowo podchodza do tego zagadnienia. mozesz dalej
wiec babrac sie w kupie ;))))

> Oby nie kielecko.

jak najbardziej kielecko.

iwon(K)a

26. Data: 2006-06-21 18:25:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"oshin dorota bugla" <oshin@no_spam.engram.psych.uw.edu.pl> wrote in message

> No tego, dla mnie polega na tym, że jest kwaskowaty ;))))))))

dokaldnie! kwaskowosc dodaje wlasnie tego cos czego innym
majonezom brakuje. ale "coz zboczenia sa rozne" (copyright by
Bumba Bumbinska :)))

iwon(K)a

27. Data: 2006-06-21 18:34:56

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:q7ii9214ffe4hp6deusluqsqu3hagjifto@4ax.com, Krysia Thompson
wrote:
> K.T. - starannie opakowana

Krysia, a jaki majonez jadasz w Anglii? Ja kupuję Hellmansa, którego nie
lubię, ale oprócz niego w sklepach są tylko "own brand", które są jeszcze
gorsze. A już największą porażką był majonez czosnkowy Tesco z
granulowanym czosnkiem, ohydztwo. :-(

Hania
--
***
What is a detour? A wrong way to the right place. [Laurel & Hardy]

28. Data: 2006-06-21 19:14:23

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bumba Bumbinska napisał(a):

> Winiary tez wypuscily serie majonezu na bazie oliwy, niestety od jakiegos
> czasu nie mozna go dostac w sklepach.

Nie przesadzajmy z tą bazą oliwy. Samej oliwy jest tam tyle, co kot
napłakał, a robiony jest na bazie oleju (sądząc po składzie na
etykiecie). Owszem, oliwę się tam wyczuwa, ale chyba głównie dzięki
aromatowi identycznemu z naturalnym ;-).

Pozdrawiam
Ewa

29. Data: 2006-06-21 19:37:18

Od: j...@e...pl szukaj wiadomości tego autora

Bumba Bumbinska napisał(a):
> Juz na kilku grupach spotkalam sie z peanami na czesc owego majonezu.
> Zanabylam go 2 razy. Dla pewnosci w dwoch roznych miastach i roznych
> sieciach handlowych, bo po pierwszym razie nie zyskal mojej aprobaty. W obu
> byl kwasny i bez smaku. Nie bede tu pisac jakiego majonezu jestem fanka, bo
> probowalam ich wiele (majonez moge jesc nawet z ciastem), ale tak niedobrego
> jeszcze nie jadlam. Moze mi ktos wyjasnic na czym polega niebywaly smak m.
> kieleckiego? Podobno nawet polonia w Stanach go uwielbia...
>
> A. niekoneserka MKA

Kielecki jest bardzo słaby :(
Nam najbardziej smakuje majonez ,,Pomorski" z Grudziądza.
Pychotka :)

Pozdrawiam
Jollen

30. Data: 2006-06-21 20:10:22

Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a to nie mozesz sobie sama robic majonezu? toz to prostsze niz
pierdolenie...
ze wybaczycie brzydkie slowo. a mozna sobie samemu doprawic w smak i w
rozkosz.

DO MADZI...
Krem do tarty pod owoce
flądra...