festiwal zupy

1. Data: 2002-05-27 17:00:05

Temat: festiwal zupy
Od: "vefour" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ktoś był w sobotę na Kazimierzu na festiwalu zupy? ciekawym wrażeń ...
v.

1. Data: 2002-05-28 09:29:30

Temat: Re: festiwal zupy
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ktoś był w sobotę na Kazimierzu na festiwalu zupy? ciekawym wrażeń ...
> v.

jam byla, ale nie od poczatku i nie do konca.
bylo przesympatycznie, mimo deszczyku, ludzi dziki tlum, kolejki do zup
straszliwe, wiec nie chcialo mi sie stac, atrakcje rozrywkowe w postaci
radosnych koncertow, a najlepszy byl miks publicznosci - od pan w
szpilkach po panow z kazimierskich bram i zaulkow.....

generalnie na moje oko - impreza sie udala :)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-05-31 07:40:25

Od: "Dominika NM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vefour" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> ktoś był w sobotę na Kazimierzu na festiwalu zupy? ciekawym wrażeń ...
> v.

Nie bylam ,ale wiem ze wygraly osoby nieprofesjionalne - cała trójka to nie
kucharze a pierwsze miejsce zdobyła moja znajoma, zupka z farfocli
morskich:-)
Dominika NM

Hmmmmm
Pieczarki w ciescie - prosze o przepis