figa

11. Data: 2004-06-25 16:42:56

Temat: Re[2]: figa
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Katarzyna przeczytałem:

KT> A figowe listki dosc male sa,

Też tak myślę. Dla mnie to by trzeba było przyczepić z
siedem, ...jeden pod drugim.

Krzysztof Marusiński

12. Data: 2004-06-25 17:32:17

Temat: Re: figa
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@o...com> wrote in message

> Wierzysz w te propagande? Ja mysle, ze jak to byl Raj, to tam musial byc sklep z
ciuchami, bo
> co to za raj bez takiego sklepu?

W Raju listki byly niepotrzebne ("Wnidą do łaźniey, a gospodarz miły
chodzi by w raju, nie zakrywszy żyły"). Listki pojawily sie dopiero jak
zly Wąż wmowil Adamowi i Ewie, ze nalezy sie wstydzic nagosci.
A przedtem i sklep byl niepotrzebny, wystarczal rajski OGROD.
To byly czasy ...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2004-06-25 18:16:01

Temat: Re: Re[2]: figa
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl> napisał w
wiadomości news:cbhkue$hnn$1@nemesis.news.tpi.pl...
Witajcie!
W liście, którego autorem jest Katarzyna przeczytałem:

KT> A figowe listki dosc male sa,

Też tak myślę. Dla mnie to by trzeba było przyczepić z
siedem, ...jeden pod drugim.

Dech mi zaprlo ;)))

Pozdrawia kaska ...pod wielkim wrazeniem ;)))

14. Data: 2004-06-25 18:38:30

Od: Marx <s...@w...to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> [...]
> zly Wąż wmowil Adamowi i Ewie, ze nalezy sie wstydzic nagosci.
> A przedtem i sklep byl niepotrzebny, wystarczal rajski OGROD.

ciekawe jakiej odmiany byla ta jablon
bo jak na rajski ogrod rajskie jabluszka sa kwasnawe...
Marx

15. Data: 2004-06-25 19:17:29

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marx" <s...@w...to.newsgroup> wrote in message

> ciekawe jakiej odmiany byla ta jablon

Odmiany "Drzewo Wiadomosci Zlego i Dobrego".
Chyba zreszta glownie Zlego.

Pozdrowienia,
Michal

16. Data: 2004-06-25 19:47:24

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"miłka" wrote:

> Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

> pamieta

> Moze i staroswiecka, ale na ten sezon spodnica bananowa w ksztalcie
> bardziej zblizona do rybki uszyta z naturalnych lnow dobrze sie sprzedawala.
> Taka bardziej flamenco. Obmyslilam jej kilka wariacji do roznych zakietow i
> garsonki szly jak cieple buleczki :-D
>
> Designer Miłka

Spodnica bananowa zawsze mnie wprawiala w zachwyt, bo ten dziwny ksztalt klinow
nadawal jej taki wspanialy "ruch" materialu.

A zeby nie bylo, ze nie na temat, wlasnie skonczylam zakladanie ogrodu
ziolowego, i wlasnie widze, jak na sciezkach posiana trawa zaczyna sie
zielenic. Niektore ziola tez zaczynaja kielkowac, najszybciej ze wszystkich
cytrynowa bazylia. Jak tylko cos sie pokaze, to zrobie zdjecia. Ogrod jest
owalny, 16 x 18 metrow, skladajacy sie z 3 pierscieni grzadek poprzecinanych na
krzyz sciezkami. Posrodku stoi stare narzedzie rolnicze do siania na dwu
wspanialych zelaznych kolach. W korytku, w ktore wsypywalo sie nasiona
posadzilam kolorowe, zwisajace sie rosliny, a ziola sa tez poprzeplatane
kolorowymi akcentami.
Magdalena Bassett
Sequim, WA - USA

17. Data: 2004-06-25 20:05:35

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadawal jej taki wspanialy "ruch" materialu.
>
> A zeby nie bylo, ze nie na temat, wlasnie skonczylam zakladanie ogrodu

A juz sie "przestraszylam" ze posialas sobie banany w ogrodku ;-D
Bo to już byloby po nizej pasa ....

Serdecznie Miłka

18. Data: 2004-06-25 20:17:26

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> Odmiany "Drzewo Wiadomosci Zlego i Dobrego".
> Chyba zreszta glownie Zlego.

No, to przypomniało mi, jak zaczynało się pismo w j. rosyjskim:
,,kagda jeszczio niczewo nie było, a wjetier guljał pa Maskwie...''

Pazdrawlaju,
Grigorij
--
Fra Angelico z Fiesoli
Rzekł: ,,Sztuka mnie nie zadowoli.

19. Data: 2004-06-25 20:23:48

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"miłka" wrote:

> [...]
> klinow

> A juz sie "przestraszylam" ze posialas sobie banany w ogrodku ;-D

Nie chce Cie zdepresjonowac, ale w poprzednim ogrodku (6 lat w Kaliforni)
mialam i banany, i ananasy, i kiwi, i takie inne cuda w ogrodzie jak
sparrmania africana czy lithops....to se ne wrati....
Maagdalena Bassett

20. Data: 2004-06-25 21:42:53

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Ale tak wracając do "normalności", kiedyś podczytałam Twoją wypowiedz na
temat lawendy ...
Powiedz, czy wedlug Ciebie pasuje ona do wypelnienia miejsc miedzy wysokimi
rozami ?
Mam biale Chopiny, herbaciane Lolity, jakies czerwone i blekitna i zolta
grubasna ...
Widzialam kiedys na rysunku taka propozycje i bardzo mi sie ona spodobala,
delikatnosc lawendowych kwiatuszkow i powab rozy ?
W rozarium jest tez kilka odmian gipsuwek ...

Tak sie pytam bo kilka osob mnie odwiedzajacych dziwilo sie na ten zestaw a
mnie sie on wydaje taki "prowansalski" szczegolnie gdy lawenda zacznie
falowac od podmuchow wiatru :-)

Miłka

Przesadzanie / rozsadzanie irysow
kosiarka ręczna?