folie lustrzane na okno - stosowal ktos?

11. Data: 2007-03-26 20:16:46

Temat: Re: folie lustrzane na okno - stosowal ktos?
Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 3/26/2007 9:28 PM, Hania wrote:

> ze folia ma 2 strony, jak i kij ;-))
> jakos u mnie w firmie jest wenecka i spelnia swoja role..moze to nie z tej
> Wenecji? ;-PPP

Widać macie korzystny układ światła. Oczywiście lustro weneckie jest
asymetryczne i efekt lustra z jednej strony jest znacznie silniejszy niż
z drugiej. Tym niemniej spp ma absolutną rację i prawidłowo opisuje, co
się dzieje. Jeśli przeanalizujesz bieg promieni światła przez lustro
weneckie w różnych przypadkach ciemno|jasno, to sama zobaczysz, że nie
może być inaczej.

Michał
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

12. Data: 2007-03-26 20:59:13

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w
wiadomości news:eu99v2$m9l$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> dzieje. Jeśli przeanalizujesz bieg promieni światła przez lustro weneckie
> w różnych przypadkach ciemno|jasno, to sama zobaczysz, że nie może być

hmm, od folii okiennej nie oczekuje funkcji antyszpiegowskich ;-))

przy codziennym uzytkowaniu odbijala prawidlowo, np ja widzialam pokoj obok,
a baby z sasiedniego dzialu nie mogly gapic mi sie w monitor, co okazywaly
zalem nieutulonym ;-)). (i np. nie widzialy, czy w sniadaniowej przerwie nie
laze po grupach).

hania

13. Data: 2007-04-09 11:46:55

Od: g...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mrz., 14:18, Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net>
wrote:
> Czy stosowal ktos tzw. folie lustrzane na szyby okienne?
>
> Interesuje mnie folia tego typu, aby osoba patrzaca z zewnatrz nie
> widziala wnetrza pomieszczenia.
>
> Nie jestem pewien, czy tego typu folie zapewniaja "lustro" rowniez
> wtedy, gdy ktos usiluje patrzec "bezposrednio" - majac glowe i oczy
> zaraz przy szybie?
>
> --
> Tomasz Chmielewski

Proponuję Panu folie okienne - lustro weneckie :
http://www.folie-online.pl/folia-lustrzana-p-139.htm

Na pytania chętnie odpowiemy: i...@f...pl

www.folie-online.pl - Sklep internetowy folii okiennych

temat - instalacji co
Kto wybudował parterówkę i żałuje?
Wyrównywanie podłogi
Glassfire - za i przeciw?
nagrzewanie się żarówki energooszczędnej