Re: frakcja zachodnia

From: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: frakcja zachodnia
Date: Tue, 26 Sep 2006 12:34:39 +0200

On Tue, 26 Sep 2006, JerzyN wrote:

> Piotr ma rację. Na skutek braków mózg inaczej pracuje.
> Każdy psychoterapeuta podpiera się lekami.
> pozdr. dziurawcowato Jerzy

No chyba, ze Twoj.
Masz szczescie, ze moja zona tego nie slyszy.
Jesli psychoterapeuta uzywa lekow to postanowil zlupic pacjenta, ktory
najprawdopodobnie nadaje sie do leczenia psychiatrycznego, albo nie
posiada odpowiednich umiejetnosci aby obyc sie bez lekow. W obu
przypadkach to dupa nie psychoterapeuta.
A metoda, ktorej uzywa to lekoterapia i glownie ona wtedy dziala. To ze
krotko i ze skutkami ubocznymi to juz tylko sprawa pacjenta.

Pozdrawiam.

--
Dariusz Pakosz