frytkownica ktora lepsza

1. Data: 2010-06-25 13:34:27

Temat: frytkownica ktora lepsza
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

która gofrownica będzie lepsza do zastosowań domowych
jedna jakby typowo gastronomiczna
http://allegro.pl/item1092373164.html

druga jakby dla domu
http://allegro.pl/item1072677732.html

nie wszystko da się wyczytac, jak w praktyce:
- zapach
- parowanie tłuszczu
- wymiary
- wydajnosc a ilosc oleju
- wydajnosc a ilosc energii elektrycznej

2. Data: 2010-06-25 14:21:42

Temat: Re: frytkownica ktora lepsza
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
> [...]
> - wymiary
> - wydajnosc a ilosc oleju
> - wydajnosc a ilosc energii elektrycznej

Ta pierwsza praktyczniejsza, druga bardziej dekoracyjna.

3. Data: 2010-06-25 16:53:41

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Jun 2010 15:34:27 +0200, zlotowinfo napisał(a):

> [...]
>
> druga jakby dla domu
> http://allegro.pl/item1072677732.html
>

> nie wszystko da się wyczytac, jak w praktyce:

Z pierwszej leci, z drugiej nie wiem.

> - parowanie tłuszczu

Nie stwierdziłem

> - wymiary

Łatwiej sie pierwsza istawia 0 kostka to kostka

> - wydajnosc a ilosc oleju

HGW

> - wydajnosc a ilosc energii elektrycznej

Pewnie podobnie.

Miałem jedną i drugą, wole tą pierwszą. Łatwiej umyć, prostsza konstrukcja.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

4. Data: 2010-07-01 13:14:39

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> - wymiary
> - wydajnosc a ilosc oleju
> - wydajnosc a ilosc energii elektrycznej

no cóż kupiłem złom, frytkownica totalna porażka

"wydajnosc a ilosc oleju"
ok. 1.5l trzeba by zakryc same grzałki a w czym piec frytki?

5. Data: 2010-07-01 14:35:18

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-01 15:14, zlotowinfo pisze:
> Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

> no cóż kupiłem złom, frytkownica totalna porażka
>
> "wydajnosc a ilosc oleju"
> ok. 1.5l trzeba by zakryc same grzałki a w czym piec frytki?

Ale KTÓRA? Bo ja stawiam na tę drugą.

AW

6. Data: 2010-07-01 17:00:59

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale KTÓRA? Bo ja stawiam na tę drugą.

http://allegro.pl/item1092373164.html
wlałem 1,5l wody i ledwo co zakrylo grzalki
a co z koszyczkiem? frytki chyba sie piecze w oleju
a nie w oparach oleju, więc tym spozobem ze 3l potrzeba do tej frytkownicy

7. Data: 2010-07-01 22:47:30

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-01 19:00, zlotowinfo pisze:

> http://allegro.pl/item1092373164.html
> wlałem 1,5l wody i ledwo co zakrylo grzalki
> a co z koszyczkiem? frytki chyba sie piecze w oleju
> a nie w oparach oleju, więc tym spozobem ze 3l potrzeba do tej frytkownicy

A czytałeś opis tej frytkownicy?

AW

8. Data: 2010-07-02 12:16:47

Od: gary <g...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> http://allegro.pl/item1092373164.html
> wlałem 1,5l wody i ledwo co zakrylo grzalki
> a co z koszyczkiem? frytki chyba sie piecze w oleju
> a nie w oparach oleju, więc tym spozobem ze 3l potrzeba do tej frytkownicy

Nie bardzo rozumiem oburzenia.
Przecież frytownica ma służyć do smażenia w głębokim oleju, więc można
się spodziewać że do wypełnienia tej niecki przynajmniej do połowy kilka
litrów oleju będzie potrzebne i to w każdym modelu frytkownicy.

9. Data: 2010-07-02 12:25:51

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

> no cóż kupiłem złom, frytkownica totalna porażka
>
> "wydajnosc a ilosc oleju"
> ok. 1.5l trzeba by zakryc same grzałki a w czym piec frytki?

Kupiłem taką 2 x 3 litry, korzystam z jednej połowy jak dotąd, naczynie
na olej ma przetłoczenie na bocznej ściance - do tego miejsca ma sięgać
olej. Olej, jeżeli uzywać własnoręcznie przygotowanych frytek spłukanych po
cięciu wodą dla pozbycia się skrobii i osączonych, wystarczy na dość długo.
Drugiej połowy nie używałem - nie miałem gości. Zresztą przeznaczyłem ją
na smażenie w głębokim tłuszczu mięsa do frytek - obie mają osobno ustawianą
temperaturę. Dla frytek spokojnie wystarcza 130-160°C.

10. Data: 2010-07-03 10:43:55

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gary" <g...@w...com> napisał w wiadomości

> [...]
> spodziewać że do wypełnienia tej niecki przynajmniej do połowy kilka
> litrów oleju będzie potrzebne i to w każdym modelu frytkownicy.

"niecki" może, ale tu pływają grzałki
kumpel ma taką praktycznie pusty garnek stoi we frytkownicy
i tam są grzałki gdzies od spodu, po za pojemnikiem,
podgrzewają garnek tak jak na gazie

i tam oleju o wiele mniej, jak ta durna 1,5l na same pokrycie grzałek

Kafle na balkonie
Czy to jest normalne?
tabletki do zmywarek
"Bomble" na suficie