(frywolitki:)Chciałabym się nauczyć

1. Data: 2009-04-15 14:59:10

Temat: (frywolitki:)Chciałabym się nauczyć
Od: "Anka" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szmat czasu mnie nie było, ale to przez wyjazd i trudny dostęp do internetu
i wszystkich zbiorów, które zostały w domu:(
Jedyny plus, że do tej pory tylko krzyżykowa nauczyłam się szydełkować i to
dzięki grupie, zainspirowała i oczarowała mnie jedna z umieszczonych tu
serwetek. A że niespokojny duch jestem teraz ciągnie mnie w strone
frywolitek. I tu moja prośba:

Czy któraś z duszyczek wie gdzie znaleźć lub ma do podzielenia się jakiś
kurs lub coś w tym stylu(tłumaczone tak na chłopski rozum) bo przemaglowałam
już podane strony na FAQ i archiwum, ale dużo postów ma swoje lata,a to co
udało mi się znaleść skołowało mnie jeszcze bardziej, chyba jestem z tych
opornych.

Za wszystko co się przyda do kolan się rzucę w gorącej podzięce;)

2. Data: 2009-04-15 17:35:26

Temat: Re: (frywolitki:)Chciałabym się nauczyć
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
to co
> udało mi się znaleźć skołowało mnie jeszcze bardziej, chyba jestem z

Zawsze mówiłam, że FAQ jest do kitu. Oto linki, daj znać, które ci
pomogły, to może też się nauczę ;)

kurs:
http://inkubusnet.internetdsl.pl/kurs_frywolitek.php
http://www.swiatbabciewy.pl/main/adv.php?id=0&ch=0&d
e=2
http://groups.msn.com/TheSocialShuttle/howtopart1.ms
nw
http://personalpages.tds.net/~tatting/index.html
http://images31.fotosik.pl/21/ad62a383e38efbddm.jpg
http://images31.fotosik.pl/21/a76f1a80772ad40bm.jpg
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/07a4ebe021357fea
.html
http://www.youtube.com/watch?v=xgG-xUoegss&NR=1

kurs na igłę:
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=16318

Filmiki z podstawowym kursem:
http://www.youtube.com/watch?v=mOimfd-bRdg
http://www.youtube.com/watch?v=HuSs1Is-h4A

schematy:
http://www.users.globalnet.co.uk/~nickeb/
http://www.skrzacik.now.pl/frywolitki03.html

inspiracje:
http://picasaweb.google.com/teridusenbury

3. Data: 2009-04-16 08:23:52

Od: m...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 15:59, "Anka" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
> opornych.
>
> Za wszystko co się przyda do kolan się rzucę w gorącej podzięce;)

zapraszam do siebie: magbod.blox.pl do zakladki kurs, w przypadku
wszelkich watpliwosci sluze uprzejmie wszelkimi wyjasnieniami.

skrzacik

4. Data: 2009-04-17 07:50:41

Od: "Anna Jabłońska" <k...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opornych.
>
> Za wszystko co się przyda do kolan się rzucę w gorącej podzięce;)

Podaję link do frywolitek http://www.geocities.com/tatrasutra/how2tat3.html
moze się przyda
Anna J

5. Data: 2009-04-17 18:13:56

Od: "Anka" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki za tak szybką odpowiedz i podesłane linki.

Teraz tylko ćwiczyć, ćwiczyć i ćwiczyć, bo chyba mam jakiś defekt i mimo
dokładnie pokazanych przykładów ciągnę nie tę nitke co trzeba i wychodzi mi
raz dobrze raz supełek. Mówię wam już pół nici tak poplątałam, ale prędzej
polegnę niż się poddam:)

Jeszcze raz dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

6. Data: 2009-04-17 18:58:53

Od: "Dana" <d...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polegnę niż się poddam:)
>
> Jeszcze raz dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

Może masz za miękkie nici i dlatego się plączą. Spróbuj robić AIDĄ lub
kordonkiem Ariadny 30x6tex. to są dobre nici do frywolitek. Z nich wychodzą
ładne robótki.
Powodzenia, Dana

7. Data: 2009-04-20 21:09:47

Od: gocha <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli mogę coś doradzić, to weź inny kolor nici na czółenko niż jest
na kłębku. Zwiąż je razem zwykłym węzłem i to będzie początek roboty.
Będziesz wyraźniej widziała czy wiążesz prawidłowo, czy też nie.
Gocha

8. Data: 2009-04-25 21:18:01

Od: "Anka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki za porady i wskazówki:)
Już wiem co mi się motało, tłumacząc na chłopski rozum zamiast zginać
paluszek to go prostowałam i przez to robiłam supełki nie z tej nitki co
trzeba.
Teraz to tylko chwila wolnego, żeby poćwiczyć i do dzieła.

Pozdrawiam. Anka

9. Data: 2009-04-27 14:24:02

Od: d...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

Jak już się poduczysz to się pochwal.
Pozdrawiam i Zyczę dużo cierpliwości, Dana

zachorowalam na to cudo....
że niby piesek na butelkę jest be?
Decoupage'owe jajka i bombki...
Suknia szydełkowa.