Decoupage'owe jajka i bombki...

1. Data: 2009-04-12 23:51:26

Temat: Decoupage'owe jajka i bombki...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://picasaweb.google.com/barmaranta/DecoupageJajk
a#
http://picasaweb.google.com/barmaranta/DecoupageBomb
ki#

Help. Chyba mnie to porwało... Nie mam pojęcia o decoupage; coś tam się
nakleja czy jak? Niedługo będę miała pojęcie :-)

Która z Was się tym zajmuje? Gdzie szukać informacji o technice?
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

2. Data: 2009-04-13 10:16:40

Temat: Re: Decoupage'owe jajka i bombki...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Apr 2009 01:51:26 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> nakleja czy jak? Niedługo będę miała pojęcie :-)
>
> Która z Was się tym zajmuje? Gdzie szukać informacji o technice?

Właśnie nakupowałam książek na ten (i inne przy okazji) temat w Allegro -
jest tam całe bogactwo, nawet drewniane jajka i inne przedmioty do
decoupage :-)

3. Data: 2009-04-13 13:12:31

Od: Kaila <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Kwi, 12:16, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

ka#
bki#

hej!

Tutaj znajdziesz troche podstawowych informacji:
http://decoupage.art.pl/forum/viewforum.php?f=7
a w innych dzialach forum sporo szczegolow i praktycznych rad.

pozdrawiam wiosennie :)
Kaila
--
http://www.decoupage.art.pl - Sklep internetowy z artykułami do
decoupage

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

4. Data: 2009-04-13 20:51:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Apr 2009 06:12:31 -0700 (PDT), Kaila napisał(a):

> [...]
> http://decoupage.art.pl/forum/viewforum.php?f=7
> a w innych dzialach forum sporo szczegolow i praktycznych rad.

Bardzo dziękuję za link. Już czytam :-)

5. Data: 2009-04-14 08:50:11

Od: "alicja As" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.decoupage24.pl/

Tutaj znajdziesz wszystko co na ten temat trzeba wiedzieć. Koleżanki i koledzy
chętnie pomagają w razie wątpliwości i dzielą się swoim doświadczeniem.
Zalogowani widza więcej informacji :))
pozdrawiam i życzę powodzenia w decu (tylko uważaj to wciąga )

6. Data: 2009-04-14 10:53:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Apr 2009 08:50:11 +0000 (UTC), alicja As napisał(a):

> [...]
> Zalogowani widza więcej informacji :))
> pozdrawiam i życzę powodzenia w decu (tylko uważaj to wciąga )

Obawiam się, że mnie JUŻ wciagnęło, zanim cokolwiek zrobiłam. Czy to
groźne?
;-)

7. Data: 2009-04-15 20:35:15

Od: " esmolny" <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Obawiam się, że mnie JUŻ wciagnęło, zanim cokolwiek zrobiłam. Czy to
> groźne?
Naprawde grożne - mnie wciągnęło kilka lat temu.Poleram gazeta.pl forum
piękne ozdoby-własnoręcznie - szczególnie kursy podstawowe.Na mojej stronce
www.dekupaz.eu - galeria prac

8. Data: 2009-04-15 20:43:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2009 20:35:15 +0000 (UTC), esmolny napisał(a):

> Naprawde grożne - mnie wciągnęło kilka lat temu.Poleram gazeta.pl forum
> piękne ozdoby-własnoręcznie - szczególnie kursy podstawowe.Na mojej stronce
> www.dekupaz.eu - galeria prac

Piękności prace! Szczególnie bombki, jajka i pudełka. Wszystko.

9. Data: 2009-04-16 19:56:21

Od: " esmolny" <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wkleilam Ci link
http://www.decordecoupage.com.au/gallery.php - zobacz,co mozna zrobic z
decoupage

10. Data: 2009-04-16 20:01:50

Od: " esmolny" <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dobragaleriaw.cafeart.pl/index.php?galler
y=images/Ewa_z_Dobrej -
a to galeria mojej przyjacioki Ewuni

Suknia szydełkowa.
biżu-drucik miedziany
Szycie. Znowu się chwalę.
FAQ - zaproszenie do dyskusji
FAQ kolejny raz - zaproszenie do wniosków