futurologia

21. Data: 2017-06-07 09:06:24

Temat: Re: futurologia
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-07 o 08:58, Chiron pisze:

> Albo ktoś celowo rozpuszcza fantastyczne wręcz plotki, albo to prawda.
> Przekonamy się. A o czym piszę? O potężnych, podziemnych miastach w
> Niemczech- a właściwie miastach pod ziemią, które mogą pomieścić
> kilkadziesiąt a nawet kilkaset tysięcy ludzi. Kilka razy o tym czytałem-
> no ale różne rzeczy wypisują na www.

To już chemtrailse się znudziły i przestały być modne?

> Jednak coraz poważniejsi ludzie o
> tym piszą.

Podaj przykłady. Też chcę się pośmiać.

> Ciekawe, czy to jakaś akcja dezinformacyjna (no ale co ona
> przykrywa?)

Ktoś ma niezły ubaw z oszołomstwa, które w to wierzy :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2017-06-07 10:32:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
wall-fan-tells-fought-London-Bridge-terrorists.html

> [...]
> piszą. Ciekawe, czy to jakaś akcja dezinformacyjna (no ale co ona
> przykrywa?) czy też intensywne przygotowania do...hm- uderzenia jądrowego na

Niby kto miałby uderzyć o dlaczego tylko na Niemcy?

23. Data: 2017-06-07 12:35:15

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

wall-fan-tells-fought-London-Bridge-terrorists.html

> Niby kto miałby uderzyć o dlaczego tylko na Niemcy?

Mogę Ci podesłac linki- ale wieczorem. Można się z tego śmiać- ale jak
zaczynają o tym pisać dość poważni ludzie...

--
Chiron

24. Data: 2017-06-07 13:35:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

wall-fan-tells-fought-London-Bridge-terrorists.html

> Mogę Ci podesłac linki- ale wieczorem. Można się z tego śmiać- ale jak
> zaczynają o tym pisać dość poważni ludzie...

Ja się wcale nie śmieję. Ja tylko pytam.

25. Data: 2017-06-07 16:09:00

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się wcale nie śmieję. Ja tylko pytam.

https://gloria.tv/article/cwQ8z8RPcxJ13N6nh14eefNQY

Nie wiem, ile w tym prawdy- czy to akcja dezinformacyjno- przykrywkowa, czy
NWO?

--
Chiron

26. Data: 2017-06-07 16:16:33

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.06.2017 o 16:09, Chiron pisze:
> https://gloria.tv/article/cwQ8z8RPcxJ13N6nh14eefNQY
>
> Nie wiem, ile w tym prawdy- czy to akcja dezinformacyjno- przykrywkowa,
> czy NWO?

Wygląda mi na akcję dezinformacyjną mającą pobudzić niemiecką agresję

27. Data: 2017-06-07 17:37:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-07 o 16:09, Chiron pisze:

> https://gloria.tv/article/cwQ8z8RPcxJ13N6nh14eefNQY
>
> Nie wiem, ile w tym prawdy- czy to akcja dezinformacyjno- przykrywkowa,
> czy NWO?

Jak można mieć jakiekolwiek wątpliwości po zajrzeniu na tego typu witrynę?
:):):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2017-06-07 18:42:47

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>https://gloria.tv/article/cwQ8z8RPcxJ13N6nh14eefNQY

>Nie wiem, ile w tym prawdy- czy to akcja dezinformacyjno- przykrywkowa, czy
>NWO?

Materiał policzony na kretynów. Jak ty i xldebilka.

Diabła nie ma!
Kolejna zabawka szatana :)
Czary za kasę, a nie za drobniaki
Dlaczego Europa (z)ginie.