garnki - prosba o opinie

21. Data: 2010-09-30 08:50:56

Temat: Re: garnki - prosba o opinie
Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot <P...@0...pl> napisał(a):

>Zapewne kiepskiej jakości materiał stał się porowaty ( na skutek korozji
>krystalicznej ), albo popękał ( na skutek różnic temperatur ). W
>szczelinach gniją resztki żywności których nie da się domyć.

Zwlaszcza, jak nie uzywa sie zmywarki a recznie szoruje.

22. Data: 2010-09-30 08:53:34

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PeJot" <P...@0...pl> wrote in message news:i81h8q$6nh$1@inews.gazeta.pl...

> Zapewne kiepskiej jakości materiał stał się porowaty ( na skutek korozji
> krystalicznej ), albo popękał ( na skutek różnic temperatur ). W
> szczelinach gniją resztki żywności których nie da się domyć.

Wystarczy użyć sody (wodorotlenku sodu) - wsypać trochę granulek, płatków
czy kryształków (w zależności od postaci handlowej).

23. Data: 2010-09-30 09:16:29

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> Zaleta tych ikeowskich to jeszcze bezproblemowe dzialanie na indukcji,
> czego
> nie mozna powiedziec o wielu "high-endowych", w ktorych sie okazuje ze do
> indukcji to tylko model XXX za dodatkowe $$$ :>

O których piszesz?
365+ mają pokrywki blaszane.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

24. Data: 2010-09-30 09:39:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Sep 2010 07:50:16 +0200, I.Tichy napisał(a):

> Poczytaj np. o Berghoffie. Tam nic nie rdzewieje a garnki po latach wygladaja
> jak nowe. Ale garnek z targu na 30zl to szajs z cienkim dnem i nie wytrzyma
> eksloatacji w dobrym stanie zbyt dlugo.

Nie kupuję na targu. A Berghoff to żadna marka jak dla mnie.

25. Data: 2010-09-30 10:57:35

Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Nie kupuję na targu. A Berghoff to żadna marka jak dla mnie.

Jak nie na targu, to gdzie tam kupujesz; nie rozumiesz, ze miejsce nie ma znaczenia
tylko fakt,
ze dokonalas zlego zakupu, skoro ci woda zostaje w garach ze szklem? kupilas KIEPSKIE
GARNKI.
Nie ma tez znaczenia, co sadzisz o Berghoffie (mialas w ogole ich garnki?),
poniewaz niezaleznie od twojej opinii nie ma problemow z pokrywakami tej firmy.
Czy cos jest niejasnego dalej?

26. Data: 2010-09-30 11:11:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Sep 2010 12:57:35 +0200, I.Tichy napisał(a):

> [...]
> poniewaz niezaleznie od twojej opinii nie ma problemow z pokrywakami tej firmy.

Jak długo używasz Berghoffa? Bo ja mam od 25 lat do dziś moje pierwsze
stalowe cienkościenne chińskie garnki marki "555" z uchwytami z prawdziwego
ebonitu i są w świetnej formie, niezniszczalne, śrubki przy pokrywkach nie
podległy naruszeniu, a inne, sprzed 5 lat, znanej marki, potraciły uchwyty,
powgniatały się im te warstwowe denka itp. Obecnie prócz tych pierwszych
chińskich staruszków tylko Tescoma mnie satysfakcjonuje. Tescomę mam i
intensywnie używam aż piszczy od jakichś 10 lat - zero zmian fizycznych.
Oraz patelnie Zelmera.

27. Data: 2010-09-30 11:22:45

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "PeJot" <P...@0...pl> wrote in message

> Wystarczy użyć sody (wodorotlenku sodu) - wsypać trochę granulek, płatków
> czy kryształków (w zależności od postaci handlowej).

Stal KWASOODPORNA (do spozywki gatunek minimum 316, 316L, wg innej
nomenklatury 0H18N9, 1H18N9T, 00H22M24TCu) nie jest zbyt odporna na
dzialanie zasad

28. Data: 2010-09-30 11:26:45

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Stal KWASOODPORNA (do spozywki gatunek minimum 316, 316L, wg innej
> nomenklatury 0H18N9, 1H18N9T, 00H22M24TCu) nie jest zbyt odporna na

Takie są skutki dyskusji z debilem.
Dodam jeszcze, że tylko kompletny idiota mógłby poradzić używanie
wodorotlenku sodu do ręcznego mycia naczyń. Taka chemia to tylko w zmywarce,
ale tam już proszek zawiera agresywne środki.

29. Data: 2010-09-30 11:35:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Sep 2010 13:26:45 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Takie są skutki dyskusji z debilem.
> Dodam jeszcze, że tylko kompletny idiota

Powiedz mi, człowieku, ty już tak masz cały czas? Nie szkoda ci żywota?

30. Data: 2010-09-30 12:29:31

Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Jak długo używasz Berghoffa?

Nie uzywam, jak mozna wniesc z tego watku, ktory sam zaczalem,
zamierzam sie na cos zdecydowac. Ale Bergoffa ma troche znajomych
no i na sieci opinie sa pochlebne, a przynajmniej nikt nie narzekal na
cieknace pokrywki (co innego termometry, tu opinie sa podzielone)

> [...]
>ebonitu i są w świetnej formie, niezniszczalne, śrubki przy pokrywkach nie

25 lat to inna epoka. Do dzis u rodziny pracuje 30 letna lodowka Mińsk.
Nie mozna porownywac produktow sprzed lat z tym produkowanymi dzis.

> [...]
>chińskich staruszków tylko Tescoma mnie satysfakcjonuje. Tescomę mam i
>intensywnie używam aż piszczy od jakichś 10 lat - zero zmian fizycznych.

Ja nie mam ani Tescomy, ani Berghoffa, ani Gerlacha, dlatego zbieram opinie.
O Berghoffie opinie zebralem i wiem, ze jest warty swojej ceny, ale o Garlachu nie
wiem
ciagle nic konkretnego. Dlatego tez szukam informacji na internecie, bo jak wiadomo
kazdy swoje
chwali, ale jak juz sie przewali setki postow i forow, to jakies wnioski mozna
wyciagnac.
Ale czasami milo jest pogadac tez o czyms zbieznym, niekoniecznie dotyczacym stricte
tematu
watku.

duże pajaki w domu
I NIKT...