garnki - prosba o opinie

11. Data: 2010-09-29 17:40:40

Temat: Re: garnki - prosba o opinie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Sep 2010 13:57:03 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Blaszane nieprzezroczyste pokrywki - badziew

Nieprawda. Dla mnie to zaleta - można uzywać w piekarniku, poza tym
pokrywki nie boją się upadku, ponadto w pokrywkach szklanych rdzewieją
często (od oparów potraw i w zmywarce) te śrubki, którymi są mocowane do
szkła uchwyty, ponadto w miejscach połączenia uchwytu ze szkłem jest czasem
taka podkłądka, w pod nią przestrzeń, gdzie wchodzi woda ze zmywania - jest
to upierdliwe, trzeba rozkręcać żeby to wylewać i w ogóle TO jest dopiero
badziew. Już w ogóle nie kupuję garnków ze szklanymi ani przykręcanymi
pokrywkami.

12. Data: 2010-09-29 18:00:07

Od: I.Tichy <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>to upierdliwe, trzeba rozkręcać żeby to wylewać i w ogóle TO jest dopiero
>badziew. Już w ogóle nie kupuję garnków ze szklanymi ani przykręcanymi

Tak, masz racje, to wszystko prawda.
W tanich garnkach z Auchan albo z rynolka.

13. Data: 2010-09-29 21:04:10

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I.Tichy wrote:

> Wyobrazam to sobie tak:
>
> - jak musze ustawic ogien taki, zeby lekko sie tylko gotowalo,
> to co chwile musze zdejmowac pokrywke , zeby wyregulowac
> (bez nakrywki inaczej sie gotuje)

nie mam gazdu tylko prund :) indukcję...

14. Data: 2010-09-29 23:28:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Sep 2010 20:00:07 +0200, I.Tichy napisał(a):

> Tak, masz racje, to wszystko prawda.
> W tanich garnkach z Auchan albo z rynolka.

Dzielę garnki tylko na złe i dobre - mam sporo drogich a do kitu oraz
tanich a dobrych. Oraz odwrotnie.

15. Data: 2010-09-30 00:21:08

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to upierdliwe, trzeba rozkręcać żeby to wylewać i w ogóle TO jest dopiero
> badziew. Już w ogóle nie kupuję garnków ze szklanymi ani przykręcanymi

Jak już mówiłem gary mają parę lat. Nierdzewne, działają na indukcji. Nie
rdzewieją śrubki po zmywaniu w zmywarce. Po skręceniu dobrym woda nie
wchodzi, albo wychodzi sama.
Nie kupuj u ruskich.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

16. Data: 2010-09-30 00:29:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Sep 2010 02:21:08 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Jak już mówiłem gary mają parę lat. Nierdzewne, działają na indukcji. Nie
> rdzewieją śrubki po zmywaniu w zmywarce. Po skręceniu dobrym woda nie
> wchodzi, albo wychodzi sama.
> Nie kupuj u ruskich.

Mam polskie.

17. Data: 2010-09-30 05:50:16

Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Dzielę garnki tylko na złe i dobre - mam sporo drogich a do kitu oraz
>tanich a dobrych. Oraz odwrotnie.

Poczytaj np. o Berghoffie. Tam nic nie rdzewieje a garnki po latach wygladaja
jak nowe. Ale garnek z targu na 30zl to szajs z cienkim dnem i nie wytrzyma
eksloatacji w dobrym stanie zbyt dlugo.

18. Data: 2010-09-30 07:54:12

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.Tichy" <i...@...tichy.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wygladaja
> jak nowe. Ale garnek z targu na 30zl to szajs z cienkim dnem i nie

Kupilem swojego czasu za 125 zeta zestaw garnkow ze stalli nierdzewnej
wlasnie u ruskich na targu.
sprawowaly sie super... do czasu
"potrojne" dno (garnki ciezkie), wiec z trzymaniem ciepla nie bylo zadnego
problemu (widzialem takie same z wygladu o wiele cienszym dnie i one byly do
de).
Problem polegal na tym ze:
1. na patelni potrawy jednak przywieraly i przypalaly sie
2. po kilku latach eksploatacji potrawy pozostawiane w garnku juz po 1-2 dni
ulegaly zepsuciu (zupa kisla, kwasniala, to samo z miesem)
Zastanawiam sie co moglo byc przyczyna (gary juz wywalilem a na ich miejsce
kupilem tradycyjne - emaliowane)

19. Data: 2010-09-30 08:20:41

Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-30 09:54, Misiek pisze:

> [...]
> Zastanawiam sie co moglo byc przyczyna (gary juz wywalilem a na ich
> miejsce kupilem tradycyjne - emaliowane)

Zapewne kiepskiej jakości materiał stał się porowaty ( na skutek korozji
krystalicznej ), albo popękał ( na skutek różnic temperatur ). W
szczelinach gniją resztki żywności których nie da się domyć.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

20. Data: 2010-09-30 08:49:39

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Sep 2010 19:40:40 +0200, Ikselka napisał(a):
> [...]
> taka podkłądka, w pod nią przestrzeń, gdzie wchodzi woda ze zmywania - jest

... a w najtanszych garnkach z Ikei ze szklanymi pokrywkami... problemow
jakos nie stwierdzilem :>

Zaleta tych ikeowskich to jeszcze bezproblemowe dzialanie na indukcji, czego
nie mozna powiedziec o wielu "high-endowych", w ktorych sie okazuje ze do
indukcji to tylko model XXX za dodatkowe $$$ :>

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

duże pajaki w domu
I NIKT...
I NIKT...