gdzie fajne jedzonko - świnujście (okolice)

1. Data: 2004-07-07 08:51:42

Temat: gdzie fajne jedzonko - świnujście (okolice)
Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wybieram się na kilka dni w te okolice (świnoujście - międzyzdroje), prosze o
pomoc gdzie warto coś dobrego zjeść w przyzwoitej cenie.
grazka

1. Data: 2004-07-07 11:24:52

Temat: Re: gdzie fajne jedzonko - świnujście (okolice)
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Międzyzdrojach najwiecej osób żywi się w pensjonacie 777 przy ul. Książąt
Pom. i w barze u Marii na rondzie (budynek PTTK) - oba lokale tej samej
właścicielki, to takie troche bary dawnej epoki (jesli chodzi o menu - duzo
pierogów, naleśników, gołąbki itp), ale mają swojej produkcji smaczną
garmażerkę, duże porcje obiadowe.
Innych lokali typu pizzerie jest mnóstwo, ale jaka jakość to nie wiem, nie
chodzę po lokalach, tylko tu mieszkam;-)

Aaa, znajoma jeżdżąca co jakiś czas do S-cia chwali bar Krewetka, ale nie
wiem dokładnie gdzie on się znajduje.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-07-07 12:08:54

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

agrazka wrote:

> wybieram się na kilka dni w te okolice (świnoujście - międzyzdroje), prosze o
> pomoc gdzie warto coś dobrego zjeść w przyzwoitej cenie.

W S-ciu za basenem (w tej uliczce ze smazalniami) jest calkiem niezla wedzarnia
ryb, a jesli lody, to tylko te przy kortach tenisowych (ul.Matejki blisko
skrzyzowania z Sienkiewicza). Calkiem niezla jest tez pizza na Monte Cassino
(blisko wiezy, naprzeciwko apteki). No i cala promenada to jedna wielka smazalnia
ryb :)

Th.

1. Data: 2004-07-07 20:54:37

Od: "Tulipanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
duzo
> pierogów, naleśników, gołąbki itp), ale mają swojej produkcji smaczną

Ech ja tydzien temu wrocilam z Miedzyzdrojow i jak wspomne bar U Marii to az
mi slinka cieknie :))) Jadlam tam obiady przez 1 dni i normalnie moglabym
tak zawsze :) Swietna sprawa. Nie trzeba brac calych porcji mozna pol i
placi sie za pol. Polecam- pyszne domowe jedzonko :)))

Pozdrawiam Aga( glodna ale na diecie)

1. Data: 2004-07-07 20:58:23

Od: "Tulipanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadlam tam obiady przez 10 dni oczywiscie :)))

1. Data: 2004-07-07 22:33:58

Od: "Agusia \(Lublin\)" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agrazka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> wybieram się na kilka dni w te okolice (świnoujście - międzyzdroje), prosze o
> pomoc gdzie warto coś dobrego zjeść w przyzwoitej cenie.
> grazka

Witam!
Polecam tawernę "Róża Wiatrów" w samym "centrum" Międzyzdrojów, przy głównym placu.
Bardzo nastrojowo i przytulnie, miła obsługa. A ziemniaki pieczone z łososiem!
Sandacz w parmezanie... Poezja! Polecam zajść choć raz.
Pozdrawiam!
Agnieszka i Złota Rybka

--
____________________________
Radio - to cudowny wynalazek!

1. Data: 2004-07-08 11:40:33

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 07 Jul 2004 14:08:54 +0200, na pl.rec.kuchnia, Theli napisał(a):

> a jesli lody, to tylko te przy kortach tenisowych (ul.Matejki blisko
> skrzyzowania z Sienkiewicza).

Kilka lat temu lody tam były świetne, teraz są, jak wszędzie.

> Calkiem niezla jest tez pizza na Monte Cassino
> (blisko wiezy, naprzeciwko apteki).

Właśnie przedwczoraj kupiłam tam pizzę, po raz pierwszy i ostatni. Nic
szczególnego, jedynie zapach fajny ;) O wiele bardziej smakuje mi pizza z
pizzerii MIRENA, przy ul. Boh. Września (blisko ronda na pl. Wolności).

Obiady całkiem, całkiem można zjeść U NATASZY, ale nie są szczególnie
tanie. Abonamentowe 8 zl. Drugie danie z dowozem do domu, za 10 zł, można
zamówić w BRYZIE. Niezłe jedzenie podają w NEPTUNIE, ale nie jest ono
tanie. Ktoś kiedyś chwalił sobie GOSPODNIKa, ale ja tam nigdy nie jadłam,
więc nie mam własnej opinii.
Kurczak z rożna chyba najlepszy jednak jest z budki przy ul. Grunwaldzkiej,
pod NETTO ;)

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-07-08 20:43:34

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

dzięki - jutro jade

grazka

1. Data: 2004-07-16 10:02:26

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Evunia napisał:

> Kilka lat temu lody tam były świetne, teraz są, jak wszędzie.

AFAIK nadal robia wedlug starej receptury. Moze zmiana pokolen
wlascicieli wplynela na smak?

> Obiady całkiem, całkiem można zjeść U NATASZY, ale nie są szczególnie
> tanie.

Mi U Nataszy kojarzy sie tylko ze stolowka (czym przeciez bylo), nie
wiem, czy bym tam poszla na obiad ;)

> Ktoś kiedyś chwalił sobie GOSPODNIKa, ale ja tam nigdy nie jadłam,
> więc nie mam własnej opinii.

Kolejna stolowka, ktora przeszla metamorfoze :)

pozdrawiam,
Th.

Szukam Zduna - może troszkę OT
Francuskie sery - walka z zapachem