gdzie i w jakiej walucie kredyt

1. Data: 2004-11-17 19:15:19

Temat: gdzie i w jakiej walucie kredyt
Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie jak w temacie Muszę się już zdecydować w jakich bankach Wy macie
kredyt i w jakiej walucie prosze o za i przeciw zł czy CHF
edward u

1. Data: 2004-11-17 20:57:58

Temat: Re: gdzie i w jakiej walucie kredyt
Od: hgfh <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

edward u wrote:
> No właśnie jak w temacie Muszę się już zdecydować w jakich bankach Wy macie
> kredyt i w jakiej walucie prosze o za i przeciw zł czy CHF
> [...]
Ja mam w BPH w CHF.
Generalnie lepiej brac kredyty w walucie w jakiej się zarabia, ale we
frankach wychodza mniejsze raty. Jednak musisz liczyc sie z roznicami
kursowymi.

1. Data: 2004-11-18 06:27:49

Od: Janusz <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-17 21:57, Użytkownik hgfh napisał:

> Ja mam w BPH w CHF.
> Generalnie lepiej brac kredyty w walucie w jakiej się zarabia, ale we
> frankach wychodza mniejsze raty. Jednak musisz liczyc sie z roznicami
> kursowymi.

również mam w BPH w CHF , zanim wybierzesz poproś w banku aby zrobili ci
zestawienie jakie będziesz musiał płacić za taką samą kwotę kredytu w
PLN, USD, EUR i CHF , a potem przelicz jak będzie sie musiał zmieniać
kurs aby kredyt w danej walucie przestał się opłacać
pozdrawiam Janusz

1. Data: 2004-11-18 07:11:22

Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no własnie tez mysle nad BPH a jak wygladaly cale procedury i jak ci się z
nimi teraz współpracuje

1. Data: 2004-11-18 08:10:15

Od: "Bartek Bogucki" <b...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> również mam w BPH w CHF
no proszzz.. ja tez mam BPH w CHF polecony przez expander.pl warto sie
umowic na spotkanie, znacznie pomagaja praktycznie za free z twojej strony
pozdr bq

1. Data: 2004-11-18 08:12:30

Od: "slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozwazajac wzięcie kredytu rozmawialem z GE, PKOBP, ING i BPH. Wybralbym CHF
w PKOBP.
Na pierwszy rzut oka wydaje się, że GE bo mieli (dla mojego przypadku)
najniższe raty w CHF.
Diabeł tkwi w szczegółach: wszystkie banki mają WŁASNE kursy rozliczeniowe
zbliżone mniej lub bardziej do kursów NBP. GE miał zdecydowanie najbardziej
niekorzystne, a PKO najlepsze (obserwowałem to jakiś czas). Dlatego
symulacja kredytu w GE w CHF była najbardziej korzystna a już w przeliczeniu
na złotówki wg ich kursów - najmniej.
Może was zaskoczę, ale PKO miał najbardziej kompetentną obsługę. Pewnie
dlatego, że mają wielu klientów.

Pozdrawiam, slav

1. Data: 2004-11-18 09:52:01

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bartek Bogucki" <b...@N...op.pl> wrote in message
> no proszzz.. ja tez mam BPH w CHF polecony przez expander.pl

Expandera jako pośrednika kredytowego równiez polecam, ale
jednoczesnie nie mogę się powstrzymac przed uwagą: jak to jest, że
gdziekolwiek bym nie słyszał o kredycie przez nich zawartym, zawsze
tym najlepszym bankiem okazuje się.... BPH. Czy to świadczy o tym, że
bepeh jest faktycznie poza konkurencją? Czy może...

J.

1. Data: 2004-11-18 10:37:35

Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a w jakim ty masz banku tez BPH może rzeczywiście jest jednym z najlepszych
CHyba zdecyduje sie na niego tylko dalej nie wiem jaka wybrac walute (130
tys w 12 lat z mozliwościa wczesniejszej spłaty )

1. Data: 2004-11-18 10:46:03

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> a w jakim ty masz banku tez BPH może rzeczywiście jest jednym z
najlepszych

ja jestem dopiero na etapie załatwiania, póki co na tapecie jest u
mnie BPH, mBank i PKO BP, z lektór rankingów internetowych tez mi
wynika, że te banki są najlepsze w temacie kredytów hipotecznych.
Ładnie wygląda jeszcze GE - Mieszkaniowy, ale banków "krzaków" ja się
trochę boję, teraz zasady i warunki są piekne, a za rok dostanę
pisemko w którym "zawiadamiamy o zmianie warunków...", rzecz jasna na
zmianę mogę się nie zgodzić pod rygorem rozwiązania umowy kredytowej.
Dziękuje, wolę banki z solidnymi podstawami. Z tych powodów tez się
waham nad mBankiem, nie podoba mi się, że o stopie oprocentowania w
mBanku decyduje prezes a nie jakiś zewnętrzny, niezalezny czynnik.

J.

1. Data: 2004-11-18 11:23:15

Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rowniez PKO BP i BPH maja + a juz wybrales walute ?

Odkurzacz Elektrolux - jaki wybrac ?
Jak naostrzyc tarcze krajarki do chleba :((
wanna z hydromasazem - naprawa
oddam mnóstwo miesięczników nt urządzania mieszkania
oddam mnóstwo miesięczników nt urządzania mieszkania