gdzie kupić BONSAI? (W-wa)

1. Data: 2002-07-09 11:05:06

Temat: gdzie kupić BONSAI? (W-wa)
Od: "Nomika" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie gdzie mozna kupić drzewko w doniczce wyglądające jak BONSAI lub
prawdziwy BONSAI w Warszawie.
Pozdrawiam,
Monika

2. Data: 2002-07-09 17:26:51

Temat: Re: gdzie kupić BONSAI? (W-wa)
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nomika" <m...@a...net> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie gdzie mozna kupić drzewko w doniczce wyglądające jak BONSAI
lub
> prawdziwy BONSAI w Warszawie.

Jest coś z bonsai na szosie poznańskiej chyba na wysokości supermarketu
tylko po drugiej stronie.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

3. Data: 2002-07-09 19:55:26

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Jest coś z bonsai na szosie poznańskiej chyba na wysokości supermarketu
> tylko po drugiej stronie.

Kiedys Japonczycy sami pielegnowali swoje bonsai odwiedzajac drzewka w
naturze.
Teraz kupujemy "cos z bonsai" albo "prawdziwy bonsai..." bo nadchodza
znajomi ;-))))
A czym sie rozni owo cos od prawdziwego, ktore i tak nie jest prawdziwe?
I dlaczego wyroslo przy szosie poznanskiej?
Na wyskości? Nie toć to malutkie jest.

Odp.: Prawdziwe bonsai jest "too old" ;-)
Pozdrawiam ironicznie "Prawdziwego" znawce bonsai.
Grzegorz

4. Data: 2002-07-09 21:09:26

Od: "Nomika" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> wrote in message
ciach < wywody wiejskiego listonosza>

Wybacz ale co ma wspólnego Twoja odpowiedź z moim pytaniem?
Jeśli musisz sobie poużywać na kimś to zmień obekt. Wcale nie wiesz po co mi
ta roślina, więc Twoje pouczenia są nie na miejscu.
Monika

5. Data: 2002-07-09 21:37:12

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Na wyskości? Nie toć to malutkie jest.
>
> Odp.: Prawdziwe bonsai jest "too old" ;-)
> Pozdrawiam ironicznie "Prawdziwego" znawce bonsai.

Zabawa w słówka mnie nie bawi , ale faktycznie jestem w słowach mało
precyzyjny.

6. Data: 2002-07-09 21:40:04

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mi
> ta roślina, więc Twoje pouczenia są nie na miejscu.

Prawie wiem po co Ci ta roslina.... zblizaja sie imieniny...
beda znajomi...
trzeba zaszpanowac ;-)
Pozdr
Grzegorz

7. Data: 2002-07-09 23:13:55

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Karolczak

>Prawie wiem po co Ci ta roslina.... zblizaja sie imieniny...
>beda znajomi...
>trzeba zaszpanowac ;-)
>Pozdr
>Grzegorz

Nie sadzisz ze byłbys bardziej przydatny na grupie pomagajac innym;
Chyba ze Twoja wiedza odnosnie swiata roslin jest bardziej niż...
powierzchowna :-((
i boisz sie kompromitacji.
Wypowiadaj sie ....na tematy zwiazane z pl.rec.ogrody bo Twoje osobiste
flustracje moim zdaniem nikogo nie interesuja.
Wiem ,wiem zaczniesz sie wymadrzac, ale Twoje posty u mnie od dzisiaj i
tak trafiaja do kosza.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

8. Data: 2002-07-10 03:34:38

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBECEEECEAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> Behalf Of Grzegorz Karolczak

> Nie sadzisz ze byłbys bardziej przydatny na grupie pomagajac innym;
> Chyba ze Twoja wiedza odnosnie swiata roslin jest bardziej niż...
> powierzchowna :-((
Jest. Wiem niestety zbyt malo.

> i boisz sie kompromitacji.
Boje.

> Wypowiadaj sie ....na tematy zwiazane z pl.rec.ogrody bo Twoje osobiste
> flustracje moim zdaniem nikogo nie interesuja.
Jakie frustracje? Ze nie toleruje oszustow i szpanerow?

> Wiem ,wiem zaczniesz sie wymadrzac, ale Twoje posty u mnie od dzisiaj i
> tak trafiaja do kosza.
Bede cierpial ;-)

Pozdrawiam
Grzegorz

9. Data: 2002-07-10 06:41:31

Od: "Ryszard Tyfa" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nomika" <m...@a...net> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie gdzie mozna kupić drzewko w doniczce wyglądające jak BONSAI
> [...]

No rozpetala sie dyskusja, a malo kto pomoze.
Zobacz strone:
http://www.ogrodybonsai.com.pl/

jest tam adres firmy zajmujacej sie tylko/glownie bonsai:
Warszawa, ulica Połczyńskiej 120a

Pozdrawiam i zycze udanego zakupu
Rysiek

10. Data: 2002-07-10 07:12:32

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Karolczak

>Jakie frustracje?

Oczywiscie frustracje a nie flustracje :-(
To stan napięcia emocjonalnego wywołany Twoja osoba :-)

>Ze nie toleruje oszustow i szpanerow?

Nie nam oceniac zachowan ludzkich, powiedział Furtian otwierajac drzwi.....

>Pozdrawiam
Grzegorz

Pozdrawiam ,Bogusław R.

chwasty
zapytanie
zapytanie
Podlewanie drzew owocowych
Pułapka na krety - gdzie kupić w Poznaniu ?