gdzie kupić BONSAI? (W-wa)

11. Data: 2002-07-10 07:47:00

Temat: Re: gdzie kupić BONSAI? (W-wa)
Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2002 08:41:31 +0200, "Ryszard Tyfa" <r...@p...pl>
napisał(a):

>No rozpetala sie dyskusja, a malo kto pomoze.
>Zobacz strone:
>http://www.ogrodybonsai.com.pl/

A jezeli bedziesz w czasie wakacji jechac z Warszawy do Wroclawia
autkiem, to w miejscowosci Łask jest czlowiek, ktory (podobno - nie
rozmawialam z nim osobiscie) zajmuje sie tym hobby od wielu wielu lat.
Ma swoj sklep, w nim rozne niezbedne do tworzenia bonsai artykuly -
odpowiednie podstawki, wypelniacze, roslinki. Gotowe bonsai tez .
Sklep znajduje sie przy trasie W-wa Wroclaw w Lasku (pomiedzy Lodzia
a Sieradzem).
POzdrawiam
Maciachowa

--
Maciachowa
m...@w...pl

12. Data: 2002-07-10 11:35:52

Od: "Nomika" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> wrote in message
> [...]

Jak możesz wypowiadać się o kimś na podstawie jednego zdania napisanego
przez tę osobę??????
Nic Ci do tego po co mi to drzewko. Nie zaspokoję Twojej ciekawości.
Co do szpanerstwa. Akurat nie o to chodzi. Nie oceniaj ludzi po sobie.
Nomika
PS. Ja nie toleruję chamstwa i odpisywania na posty tylko po to aby
"zaistnieć". W związku z tym PLONK

13. Data: 2002-07-10 11:51:30

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nomika" <m...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
> Nomika
> PS. Ja nie toleruję chamstwa i odpisywania na posty tylko po to aby

Wybacz Nomika, nie wiem co to jest PLONK. :-(
Jednak obserwując z boku to bicie piany przyznaję Ci rację i dlatego ten
(ta, to) PLONK (co by to nie mialo znaczyć) wydaje mi się sympatyczny :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Jednak w swej dobrotliwości zakładam, że wzrost agresji na grupie to przez
te upały.....
Tylko Bogusław zachowuje tu jakiś instynkt sensowny - na ryby....... ryby
pomordować! tam się krwiożerczo wyżyć! A tu - pełana elegancja. I tak
trzymać! :-)))
J.

14. Data: 2002-07-10 12:27:58

Od: "Too Old w pracy" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:agh6pg$3v$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Jednak obserwując z boku to bicie piany przyznaję Ci rację i dlatego ten
> (ta, to) PLONK (co by to nie mialo znaczyć) wydaje mi się sympatyczny

PLONK = KF ;-))

-
J.Krzysztof Chiliński
dom : j...@p...pl ; j...@p...onet.pl
praca : j...@i...pl
http://republika.pl/jkch1/
http://www.tymofarm.pl/

15. Data: 2002-07-10 12:34:37

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Too Old w pracy napisal:

> :-))))
> PLONK = KF ;-))

:-)) Sądząc po wyciętych metryczkach tę samą osobę skasowałam
wczoraj po pierwszych kilku postach. W czym nie byłoby nic nadzwyczajnego, ale
w tej grupie zdarzyło mi się to po raz pierwszy.

Krycha&Co(ty)

16. Data: 2002-07-10 12:59:15

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Jul 2002 13:51:30 +0200, "Janusz Czapski"
<j...@p...pl> wrote:

> Wybacz Nomika, nie wiem co to jest PLONK. :-(

Plonk, to odgłos wydawany przez delikwenta spuszczanego w czeluście
odchłań piekielnych. Generalnie, jest to określenie dość brutalnego
potraktowania rozmówcy: dodanie jego adresu do listy osób, których
postów nie chcemy czytać.

Bardzo ładne rozwinięcie akronimu podał kiedyś Zbyszek Okoń na
advocacy :-) (ooo, udało się nawet wygooglać:
(http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/article.cgi?g
roup=pcoa&article=PLONK)

> Jednak obserwując z boku to bicie piany przyznaję Ci rację i dlatego ten
> (ta, to) PLONK (co by to nie mialo znaczyć) wydaje mi się sympatyczny :-))))

PLONK może sympatyczny nie jest, ale możliwość ,,scorowania'' (po
polsku to chyba będzie wartościowania) postów wg pewnych, dowolnie
modyfikowanych zasad jest bardzo użyteczna. Ja bez tego nie wyobrażam
sobie czytania newsów -- na niektórych grupach ruch jest tak duży, że
nie ma szans na przebrnięcie przez wszystkie posty...

Pozdrawiam,
Grzesiek

17. Data: 2002-07-10 13:26:55

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Maciachowa" <m...@w...pl> wrote in message

> Ma swoj sklep, w nim rozne niezbedne do tworzenia bonsai artykuly -

Czyli narzedzia tortur. Jak to czytam, przechodza mnie ciarki.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2002-07-10 14:53:40

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2002 09:26:55 -0400, "Michal Misiurewicz"
<n...@n...nospam> napisał(a):

>Czyli narzedzia tortur. Jak to czytam, przechodza mnie ciarki.

:-))))))))))))))))))))
Raczej myslalam o doniczkach-podstawkach , tudziez kamykach i piasku
do wypelniania przestrzeni wokol roslinki :-))))

Michal, odnosze wrazenie, ze dla Ciebie idealnym ogrodem jest moj
ogrod :-)
12 lat nic nie ruszone. Koniczyna, mlecz (to sie jakos inaczej nazywa
:-))) i jeszcze cale mnostwo niezidentyfikowanych kwiatkow. Moze
kiedys je zidentyfikuje - mam na kilkanascie lat najmarniej :-) Acha
no i oczywiscie rumianek . Trawy w wielu odmianach, krzewy wyrastajace
nagle pod stolem :-)
Ostatnio przez przypadek trafilam na miete - tak mi strasznie
intensywnie cos zapachnialo , pobieglam do sasiadki-rolniczki z
liscmi. Potwierdzila- najprawdziwsza mieta :-) Niech sobie rosnie.
Podobno gdzies tam tez jest dziurawiec. Jak jeszcze nie kupilismy
dzialki - to przychodzila do naszego ogrodu po zbiory :-) Teraz tez
przychodzi :-)

Pozdrawiam
Maciachowa
--
Maciachowa
m...@w...pl

19. Data: 2002-07-10 18:20:29

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedys je zidentyfikuje - mam na kilkanascie lat najmarniej :-) Acha
> no i oczywiscie rumianek . Trawy w wielu odmianach, krzewy wyrastajace

Ot, to wlasnie!

> [...]
> intensywnie cos zapachnialo , pobieglam do sasiadki-rolniczki z
> liscmi. Potwierdzila- najprawdziwsza mieta :-) Niech sobie rosnie.

Wyglada tak:
http://www.agf.gov.bc.ca/croplive/cropprot/weedguid/
stjohnsw.htm
Liscie ma jakby "dziurawe".

Pozdrowienia,
Michal

20. Data: 2002-07-10 19:12:56

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bez tego nie wyobrażam sobie czytania newsów
> -- na niektórych grupach ruch jest tak duży, że
> nie ma szans na przebrnięcie przez wszystkie posty...

To ile grup obserwujesz?
Ja 3 lata temu może 10, teraz tylko dwie ledwie czytam i to po łebkach [no
nie w trakcie konkursu oczywiście]. Ilość piszących strasznie wzrosła,
rzekłbym odwrotnie proporcjonalnie do jakości. Niestety. Ale jak dotąd
nikogo nie utopiłem. Raz dałem ostrzeżenie. Pomogło.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

chwasty
zapytanie
zapytanie
Podlewanie drzew owocowych
Pułapka na krety - gdzie kupić w Poznaniu ?