[gdzie] suszone pomidory ale nie w zalewie

11. Data: 2006-01-17 14:57:26

Temat: Re: [gdzie] suszone pomidory ale nie w zalewie
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dqifjp$lsn$1@inews.gazeta.pl...

> W Tesco. W dodatku jest ich chyba kilka rożnych rodzai (znaczy się
> importerów, czy czegoś tam).

Sorki ale odszczekuję.
Chodziło mi o BOMI.
Jakoś nie mogę zapamiętać gdzie co kupowałam. :>
W Bomi (tutejszym) widziałam dziś nawłasnoocznie, że są.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

12. Data: 2006-01-18 09:55:09

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Biggie wrote:
> W jakich sklepach sieciowych udaje sie Wam nabyc taki smakołyk jak w
> temacie?
> Wiem ze w Wawie bywaja w Albercie, a jak jest w innych miastach?
>
> W Opolu nigdzie nie mogę znaleść, nawet w Albercie :-(

w Realu nie ma? Chyba mi się obiły o oko jak tam ostatni raz byłem.

Waldek

13. Data: 2006-01-18 13:17:56

Od: "Biggie" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@c...de> napisał w wiadomości

> w Realu nie ma? Chyba mi się obiły o oko jak tam ostatni raz byłem.

Widziałem tylko takie w zalewie, ale biorąc pod uwagę logikę rozmieszczenia
towaru w tym sklepie to mogą stać np. obok chipsów i dlatego ich nie znalazłem ;-)

Pozdrawiam

Biggie

14. Data: 2006-01-18 13:47:42

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Biggie wrote:

> Widziałem tylko takie w zalewie, ale biorąc pod uwagę logikę rozmieszczenia
> towaru w tym sklepie to mogą stać np. obok chipsów i dlatego ich nie
> znalazłem ;-)

bez gwarancji, ale o ile mnie sclerosis nie myli, to były one, pakowane
w plastikowe wanienki, w okolicach warzyw lub jakiegoś suszu owocowego.

Waldek

15. Data: 2006-01-18 16:22:52

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-18 14:17:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Biggie* skreślił te oto słowa:

> Widziałem tylko takie w zalewie, ale biorąc pod uwagę logikę rozmieszczenia
> towaru w tym sklepie to mogą stać np. obok chipsów i dlatego ich nie znalazłem ;-)

Bywaja wystawiane w okolicach przypraw.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

16. Data: 2006-01-20 08:26:56

Od: "Biggie" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bez gwarancji, ale o ile mnie sclerosis nie myli, to były one, pakowane w
plastikowe wanienki, w
> okolicach warzyw lub jakiegoś suszu owocowego.

No niestety obszedłem całego reala i nie znalazłem :-(
A może widziałes je w Berlinie? ;-)

pozdrawiam

Biggie

17. Data: 2006-01-20 09:28:13

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Biggie wrote:

> Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@c...de> napisał w
> wiadomości news:436v74F1l9a3qU1@uni-berlin.de...

> No niestety obszedłem całego reala i nie znalazłem :-(
> A może widziałes je w Berlinie? ;-)

tu też ;-) W końcu je tam kupuję. Nie, w opolskim Realu we wrześniu ub.
roku. Od tej pory w nim nie bywałem.

Waldek

Jak dogodzić kobiecie w ciąży
Drożdże suszone do chleba
[USA] Cornstarch <-> maka ziemniaczana. Czy tylko?
Ryby - Kraków
Boczniaki