gdzie suszone pomidory w Krakowie???

1. Data: 2003-01-10 07:56:50

Temat: gdzie suszone pomidory w Krakowie???
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze wiecie???
Chcialam zime ciemna i mrozna przepedzic z duszy i ciala potrawa z takimi
slonecznymi pomidorami i - nie moge znalezc w Krakowie.
Szukalam w Tesco i w M1 - nie ma. Kiedys na pewno widzialam w szambelanie w
M1, ale nie ma i Pani nie potrafi mi powiedziec, kiedy beda.
Jesli wiecie, gdzie to cudo w Krakowie wystepuje - powiedzcie. Moze bedzie
latwiej bedzie z nimi przetrwac do wiosny.

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-01-10 08:47:30

Temat: Re: gdzie suszone pomidory w Krakowie???
Od: "Karol Olszanski" <k...@O...com> szukaj wiadomości tego autora

Monisiatko wrote:
> [...]
> beda. Jesli wiecie, gdzie to cudo w Krakowie wystepuje - powiedzcie.
> Moze bedzie latwiej bedzie z nimi przetrwac do wiosny.

Witam po raz pierwszy na grupie i mam nadzieje, ze nie ostatni :)

Co do pomidorkow - na 90% sa w Geant, tam jest taka sliczniutka i dluga
poleczka z importowanymi delikatesami.
Juz nie takie cuda tam udalo mi sie dostac.

Pozdrawiam
Karol
--
http://karolo.netcity-poland.com
pgp public key /pgp.txt

1. Data: 2003-01-10 11:20:55

Temat: Re: (trochę OT) było: gdzie suszone pomidory w Krakowie???
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adijo pomidory, adijo ulubione,
słoneczka zachodzące za mój zimowy stół,
nadeszły znów wieczory sałatki nie jedzonej,
tęsknoty dojmującej i łzy przełkniętej wpół...

Monisiatko wrote:
> Chcialam zime ciemna i mrozna przepedzic z duszy i ciala potrawa z
> takimi slonecznymi pomidorami
> Monika

Tak mi się tylko skojarzyło...
Też mi tęskno do _normalnych_ pomidorów a nie bomb chemicznych.

gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-01-10 11:26:45

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monisiatko wrote:

> [...]
> Jesli wiecie, gdzie to cudo w Krakowie wystepuje - powiedzcie. Moze bedzie
> latwiej bedzie z nimi przetrwac do wiosny.

takie w oliwie, w sloiczku...? ja w zwyklych delikatesach na rogu bozego
ciala i miodowej widzialam...

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-01-10 12:42:05

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> takie w oliwie, w sloiczku...? ja w zwyklych delikatesach na rogu bozego
> ciala i miodowej widzialam...

Taa, tylko, ze takie marynowane sa nie tanie i czesto smak zalewy jest
niecalkiem taki jak sie spodziewasz.

BTW. "bozego ciala" to nazwa ulicy?

Pozdrawiam,
Hururak

1. Data: 2003-01-10 12:59:53

Od: "IDA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW. "bozego ciala" to nazwa ulicy?
>
> Pozdrawiam,
> Hururak
potwierdzam, tyle ze to sie duza litera pisze ;-)
IDa

1. Data: 2003-01-10 13:15:34

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On 10 Jan 2003 13:42:05 +0100 I had a dream that k...@o...pl <k...@o...pl> wrote:
>BTW. "bozego ciala" to nazwa ulicy?

Tak, nazwa pochodzi od Kościoła Bożego Ciała, który tamże stoi AFAIK.

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2003-01-10 14:30:38

Od: dorota bugla <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

anna napisał:
> takie w oliwie, w sloiczku...? ja w zwyklych delikatesach na rogu bozego
> ciala i miodowej widzialam...

no czo ty?
to ja ide na zakupy tam - czlowiek sam nie wie co pod domem mu siedzi :O
!
--
oshin

1. Data: 2003-01-11 10:25:11

Od: "Vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisiatko" <M...@i...pl> napisał w wiadomości
> Moze wiecie???

ciach

Na pewno były (i zapewne jeszcze są) w taki sklepiku Pigi na Starym Kleparzu
(jakw chodzisz od strony Rynku, to na scianie po lewej stronie, chyba za
salonem ery.

V.

1. Data: 2003-01-12 11:00:11

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za porady - postaram sie zajrzec do tych malych sklepikow,
ktore polecacie.
A moze w ogole jest w Krakowie taki sklepik tzw. kolonialny, gdzie mozna kupic
rozne cuda potrzebne w kuchni??

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl