gdzie w Wa-wie fototapeta ?

1. Data: 2006-04-11 21:58:55

Temat: gdzie w Wa-wie fototapeta ?
Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć jak w temacie,nie mam pomysłu na drzwi łazienkowe od wewnątrz,są stare i
brzydkie.Na nowe nie ma kasy,a od strony przedpokoju są w panelach.
Więc przyszedł mi do głowy taki pomysł,żeby nakleić fototapete.
byłem w Prackticer,ale są dzielone z 2 części i mały wybór.

pozdrufka .Krzysiek.B

2. Data: 2006-04-13 17:43:08

Temat: Re: gdzie w Wa-wie fototapeta ?
Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Więc przyszedł mi do głowy taki pomysł,żeby nakleić fototapete.
> byłem w Prackticer,ale są dzielone z 2 części i mały wybór.

Jak Cię interesuje to dowiem się o fototapety na zyczenie. Mam dostęp do
dobrego plotera. U mnie w mieszkaniu wisi fototapeta - mike z "potworów i
społki". Wysyłasz co chcesz - zdjęcie, pejzaz ,cokolwiek. Muszę odnowić
tylko kontakt w razie co

Aga

3. Data: 2006-04-14 09:54:20

Od: "Dominika Korona" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

a moze tutaj sobie cos wybierzesz?
http://sklep.polposter.pl/x_C_Dz__PD_16710272__PND_1
6710269__LL_0.html

http://www.fototapety.com.pl/catalog/index.php?cPath
=1_45

ja bede zamawiac fototapete do pokoju dziecka
http://www.allegro.pl/item94038248_fototapeta.html

moge Ci jeszcze przeslac zdjecie (na priva) pomalowanych (inaczej) drzwi
(nawet ciekawie wyszly)

pozdrawiam
jakby co to sie odezwij
s...@w...pl

4. Data: 2006-04-18 21:11:47

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> społki". Wysyłasz co chcesz - zdjęcie, pejzaz ,cokolwiek. Muszę odnowić

Droga Agusiu jeżeli mogę prosić,to będe wdzięczny i dzwięczny,tylko ,żeby cena
mnie nie zabiła.Jestem z Wa-wy

z gory dziękuje

Krzysiek.B

5. Data: 2006-04-18 22:20:18

Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to dowiem się co i jak i przed sobotą dam Ci znać.
Podaj w razie co wymiary fototapety.

Pozdro,
Aga

6. Data: 2006-04-19 11:48:02

Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.allegro.pl/item94038248_fototapeta.html
>
> moge Ci jeszcze przeslac zdjecie (na priva) pomalowanych (inaczej) drzwi

Bardzo dziękuje za pomoc, dobrze że kobietki takie aktywne aż miło.
Drzwi mają 197 na 61.5

Pozdrufka.Krzysiek.B

7. Data: 2006-04-19 15:21:55

Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoja fototapeta to ok 1,22 m/kw.
Koszt calkowity razem z wysyłką to 150 zł. Fototapeta bedzie przykryta
dodatkowo specjalnym laminatem odpornym na zarysowania i takie tam. Dzięki
temu nie będzie też śmierdzieć farbą:-)
Jakośc bedzie super.

Jezeli cena jest oki to musiałbyś przesłać mi zdjęcie.
Zdjęcie trzeba przesłać w formacie jpg, tiff, psd - jak największe najlepiej
1:1, 150dpi.
Jeżeli przerażają Cię te parametry po prostu wyslij do mnie (zeskanuję).
Czy podłoże ma być samoprzylepne?
W razie co wysyłaj tu: a...@n...net

Pozdro,
Aga

8. Data: 2012-10-29 19:55:07

Od: rafcia <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tuesday, 11 April 2006 23:58:55 UTC+2, Krzysiek.B wrote:
> [...]
> Więc przyszedł mi do głowy taki pomysł,żeby nakleić fototapete.
> byłem w Prackticer,ale są dzielone z 2 części i mały wybór.

Ja polecam fototapety dla dzieci marki Demur
http://demur.pl/fototapety/do-pokoju-dziecka

9. Data: 2012-10-29 19:58:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Oct 2012 12:55:07 -0700 (PDT), rafcia napisał(a):

> Ja polecam fototapety dla dzieci marki Demur
http://demur.pl/fototapety/do-pokoju-dziecka

266 złotych za naklejkę?
Za to można nowe drzwi kupić!
(by XL)

10. Data: 2012-10-29 21:43:32

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-29 20:58, Ikselka pisze:

http://demur.pl/fototapety/do-pokoju-dziecka

> 266 złotych za naklejkę?
> Za to można nowe drzwi kupić!

Zamiast przegonić spamera, będziesz z nim dyskutować? Ech...

Z czego scianki w łazience?
Czy garaż to lokal użytkowy?
posciel z atłasu!
Gdzie szukać domu...